als ik sóchtends op sta kan ik niet te lang staan kan bijna niet eens een broodje smeren want dan val ik gewoon flauw en gister ochtend ben ik gelijk de hond gaan uit laten en ben ik flauw gevallen hebben meer mensen dit en wat kan je er aan doen ik heb het eigelijk de hele dag door dat ik me zo slap voel dat ik niet lang op een markt bijv kan lopen omdat ik me zo slap voel echt heeel vervelend. liefs diane
ik had het gister, met de was doen. Ik pakte de droge was uit de droger die erg warm was. en ik werd me toch duizelig, ik ben meteen even gaan liggen toen was het over, ik zou zeggen rustig aan. smorgens eerst even bij komen dan even wat eten en dan de hond uitlaten!
Rustig aan doen, vooral met opstaan s morgens. Eerst gaan zitten en dan voorzichtig opstaan. Misschien al een cracker o.i.d. naast je bed zetten als ontbijtje. zou ook nog kunnen dat je een tekort aan ijzer hebt?! Heb ik ook wel eens van gehoord dat je er slap van kan worden....
Ik val steeds net niet flauw, word me wel vaak zwqart voor de ogen vooral 's ochtends. voordat ik van bed ga eet ik eerst op bed (samson en gert koekjes) ik vind het niet lekker maar het zal wel moeten. Als ik denk dat ik me redelijk goed voel dan ga ik eerst na de keuken beneden en maak een ontbijtje en zet thee en dan eet ik bij de tafel.
heb ik ook last van, heb ook af en toe dat mijn hartslag op hol slaat, zoals 130 slagen per minuut, en dan gaat ineens mijn bloeddruk erg omlaag, en dan sta je inderdaad klaar om flauw te vallen, het is belangrijk om dan te gaan liggen met je benen hoog, rustig ademhalen, en daarna even iets eten, iets lichts verteerbaars. er bestaan druppeltjes die dit kunnen voorkomen, maar ik neem die niet, want het is nog maar 2 keer gebeurd bij mij.
hey rosanne82 dat heb ik nou ook dat mijn hartslag op hol staat zeg maar ben net bij de dokter geweest en die asistente heeft mijn bloeddruk gemeten mijn bloeddruk was wat aan de lage kant zei ze 120/60 maar mijn hartslag was te snel heel raar nou gaat ze het met de dokter overleggen en belt ze me vamidag terug als het niet goed is ben wel bang dat het niet goed is het is toch je hart die niet normaal doet en ben al zo'n pietje paniek
Erop letten dat je iets zoets of zouts bij je hebt als je op staat, hielp bij mij. Had steeds een reep chocolade of zoute drop bij m'n bed, at er wat van, wachtte een kwartiertje en dan ging het goed. Liet wel m'n wekker vroeger aflopen zodat ik niet telaat op m'n werk kwam. Het is wat hé, die bloeddruk en dat flauwvallen
ja dat is echt niet leuk nee ik zet ook al eerder me wekker zadat ik rustig wakker kan worden en rustig wat gaan eten loop nou wel al een paar dagen thuis van me werk omdat ik echt niet lekker was de hele dag door en platliggertje hoe gaat het nou met jou kon je vanacht ook een beetje goed slapen?
Hoi, ik was vorige week flauw gevallen in een drogisterij. Is echt niet leuk. Gelukkig kwamen de verkopers heel snel en die konden me net opvangen.
Heb alweer zalig geslapen, de derde nacht al! Deze namiddag ff monitorren (zal wel wat te zien zijn qua activiteit, heb af en toe een stevige wee...) Moet nu om de 2 dagen monitorren, volgende maandag (laatste ) controle + echo en ipv maandag te stoppen met de weeënremmers, stop ik pas donderdag, dan is de beeb er wss in het weekend, heeft hij ietsje langer in m'n buik gezeten en heb ik week 37 gehaald, wat héél goed is! Had ff uitgerekend hoeveel pillen ik nog had, en dat is tot donderdagmiddag, dus kan ik evengoed de doos volledig uitnemen hé Wordt spannend, hoop maar dat m'n baarmoeder het tot woensdag volhoudt, maar fysiek én psychisch gezien, gaat het een héél pak beter met me (lang leve de slaapmedicatie). Thx voor de bezorgdheid
je gaat het wel redden tot 37 weken dat weet ik zeker je hebt het al zo lang vol gehouden je bent echt een super sterke vrouw vooral lekker rustig aan doen heel veel suc6 en sterkte