Geur urine

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mireille74, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mireille74

Mireille74 Niet meer actief

Ik heb eigenlijk geen hoop voor deze ronde. Zou wel erg toevallig zijn als ik zwanger ben. Traag springend ei en maar één keertje gezellig gemaakt. Maar...........Moest net plassen en ineens rook ik het. Herinnering kwam boven. Dat geurtje aan de urine, toen ik zwanger was van m'n andere drie kids. De geur van rauwe hamburgers. Ik heb het niet bedacht hahaha en het klinkt idioot, maar dat geurtje link ik dus heel erg aan zwangerschap! Meer mensen die dit herkennen?

2. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ik ken het niet, maar ben ook nog niet zwanger (geweest). De geur van rauwe hamburgers :) apart. Ik hoop voor je dat je gelijk hebt. Wanneer ga je testen?

3. Mireille74

Voorlopig niet. Ik heb altijd snel kwaaltjes na eisprong, vaak zelfs binnen een paar uur. Of ik nu wel of niet zwanger ben. Alleen als ik zwanger ben zijn ze er sneller en intenser. En nu....... Nu helemaal niks. Is gewoon een rare cyclus deze keer. Zit nu net op 5dpo maar heb er niks vertrouwen in, ik laat het vooralsnog gewoon even zo... Alleen dat geurtje he........

4. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hee, zie ook mijn forum. Weet niet of ik zwanger ben. Heb r ook n hard hoofd in. Maar de geurtjes bleh. Gisteren heb ik bijna de wc binnenste buiten gedraaid omdat ie stonk, buiten rook t heerlijk naar vlees en de geur van koffie weer viesss. Vriendlief ruikt r niks van. Weet t ook niet. Houd je ons op de hoogte?

Liefs

5. Mireille74

Will do. :) Wanneer is jouw nod ieske?

6. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha rauwe hamburgers... wie weet :D

7. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Heb sinds 1,5 week dat mijn urine nogal ruikt (en ben er zeker van dat ik genoeg drink e.d.). Hopen dat het een teken is :)

8. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi mireille,
    Tsja mijn nod... Ik zou di. jl. Ong moeten worden. Zaterdag ervoor n beetje bloed, zondag niks en maandag en dinsdag n beetje. Pijn in m'n borsten. Bah bah lijf is me denk ik weer flink aan t pesten. Durf geen test te doen. Bang om teleurgesteld te worden.

En jij?.

9. Mireille74

Duim met je mee ladebs! Je zit drie dagen voor nod zie ik, heb je al getest?

Ieske, heb je al getest dan? Je bent immers ruim overtijd...

Mijn nod is de 27e. Maar had een "raar ei" deze maand. Had m'n eisprong zaterdags al verwacht en dacht de nacht van zaterdag op zondag ook wat steekjes te voelen (voel m'n eisprong altijd heel duidelijk) maar puntje bij paaltje sprong hij maandag pas. Ik geef het heel erg weinig kans deze ronde en ben dan ook niet van plan om te gaan testen voor nod, tenzij er ineens heel duidelijke kwaaltjes de kop opsteken. Bij geen kwaaltjes test ik niet eerder dan de 28e.

10. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee nog niet. Ben bang dat ik 'gewoon' n korte ongesteldheid heb gehad. Kan dat? De laatste maanden duurde mijn ongesteldheid wel langer. Soms zelfs n week. Pffft wat kan n mens zich gek maken. Heb zelfs gedroomd over n negatieve test :(

11. Mireille74

Ik heb er niet zoveel verstand van maar het schijnt wel te kunnen ja...

Ja erg he, hoe het je bezighoudt op een gegeven moment. Hier hetzelfde hoor. Iedere keer vanaf twee dagen voor eisprong, dat ik echt op ieder steekje en vlaagje misselijkheid ga letten. Iedere keer die hoop... En daarna iedere keer die teleurstelling. En dan neem ik me voor om er niet zo mee bezig te zijn. Tot aan het volgende ei.......

12. Ieske00

Ieske00 Lid

7 aug 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hee meis. Heb je n test gedaan? Ikke wel
    .... Zwanger :)

13. Mireille74

Gefeliciteerd!!!

14. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Haha, rauwe hamburgers.. Klinkt beter dan braaksel, daar rook dat van mij naar vond ik zelf! Heel apart, heb het nooit eerder gehad.. Maar ben naar mijn weten niet zwanger :(

15. Mireille74

Ha ha poppetje dan heb ik het inderdaad getroffen met de rauwe hamburgers... Maar wat heb jij een nare lange cyclus, ben je al eens naar de huisarts geweest?

16. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    #16 Demino, 21 jan 2014
    Laatst bewerkt: 21 jan 2014
    Jup! En naar de gyn.. Die kunnen helaas nog niet veel doen, omdat ik 'pas' in juli gestopt ben met de pil! Het is afwachten :(
    Als we een actieve kinderwens hadden zouden ze me medicijnen kunnen voorschrijven (ik denk Clomid ofzo), maar wij zijn nog niet bewust bezig voor een kindje..
    Mocht terugkomen zodra ik binnen een halfjaar nog zulke lange cycli heb (dit zal in april zijn).
    Echt heel irritant! Maarja.

Haha, rauwe hamburgers lijkt me ook niet echt prettig! Maar dat van mij.. Ik ging me gewoon afvragen of vriendlief toevallig net over zijn nek was gegaan en niet goed had doorgetrokken.. Ik kijken in de pot :D Zo stom!

17. Mireille74

Ja, lijkt me heel irritant inderdaad! Behalve misschien, als jullie inderdaad geen actieve kinderwens hebben, dat het best lekker is om minder vaak leeg te bloeden ha ha... Wanneer zouden jullie willen beginnen proberen dan?

Wel heel bizar dat geurtje ha ha. Heb je dat na die ene keer nog vaker gehad? Misschien heb je wel een infectie?

18. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ja wie weet, het kan natuurlijk van alles zijn! Goed is het sowieso niet, haha!
    Wij trouwen van de zomer en hoewel ik al een tijdje 'wel wil', wil vriendlief het pas na de bruiloft gaan proberen.. Geeft ook niet zoveel, ik ben nog heel jong, maar mijn eierstokken schreeuwen moord en brand, hihi. Ik ben er echt aan toe, gelukkig is het bijna zover :)

En het niet-bloeden is ook niks hoor, ik doe elke keer een maandverband in als ik weg moet (voor de zekerheid, als ik eenmaal ongesteld ben dan wil het wel).. Maar dat gaat lekker in de kosten zitten! :(

Nou, ik ga voor jou iig even duimen dat je rauwe hamburgers je goed nieuws zullen brengen! Hihi.. Ik ben heel benieuwd :)

19. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Grappig ik stap net van de WC en dacht wat ruikt mijn urine :)

20. Mireille74

Oei, dat gaat op een gegeven moment ook wel irriteren inderdaad poppetje. Niet leuk. Hou je klapperende eierstokken nog maar even goed in bedwang ha ha, even de focus op de bruiloft. Leuk!!

Mmarinka, wat was jouw geurtje dan? :p

Hier onwijs zeer borsten ineens sinds gisteren. En lag vroeg in bed maar ben nog steeds doodmoe. Nu 9dpo... Als t erger wordt ga ik vrijdag of zaterdag misschien toch maar een testje wagen. Had geen hoop, echt nul. Nu verstandelijk nog steeds niet, maar gevoelsmatig een sprankje...

Deel Deze Pagina