Hoi dames! Gisteren (maandag) testte ik met een ovulatietest bijna positief. Toen niet geklust. Vanochtend en later in de middag (18:00) testte ik echt positief, donkerder dan de controlestreep. Ik heb zondagavond geklust en twee en half uur geleden. Mijn vraag is zijn we op tijd of hebben we net rond mijn ei heen gedanst?
Vlgens mij als je ovulatietest positief is, springt je ei binnen 12-48 uur. Dus dan springt ie morgenochtend pas op zn vroegst. Dus dan ben je ruim op tijd! Misschien morgenavond of overmorgen in de ochtend nog een keertje? Jg ei blijft namelijk na het springen ook nog een uur of 12-24 leven.. Dus zeker ook nog even doorgaan! (Niet TE vaak!)
ik denk dat je goed zit ikzelf kluste zondag morgen/nacht om 3 uur. maandag dikke knaller ovutest sochtends.en smiddags was ie alweer lichter.savonds echt een vette steek zoals ik gewend ben als mijn ei springt. en dinsdag had ik al geen vruchtbaarslijm meer.en ovutest was nega.ik hoop dat de zaadjes nog leefde maandagavond.er lag iig wat klaar.wat denken jullue ervan
Ja beetje zoals bij mij dan. De eitjes doen er blijkbaar 10 uur over om naar je eitje te glibberen en overleven meestal een paar dagen.