Te laat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luminis, 13 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Hoi meiden,

Gisteren had ik onverwachts mijn eisprong. Ik heb geen ovulatietesten gedaan, maar zag het gelijk aan de pukkels in mijn gezicht en aan mijn afscheiding. Helaas hebben we het niet gezellig kunnen maken gisteren. Nou hebben we het vanmorgen gezellig gemaakt, maar toen was mijn afscheiding al wat witter en korreliger... mijn eitje is dus al gesprongen.... waren we er te laat mee, of nog niet op tijd? Sorry voor de vieze details. :)

2. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Niemand?

3. wish25

wish25 Bekend lid

23 dec 2013
    522
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een eitje overleeft gemiddeld 24 uur. Er is nog wel een kans, je zult even geduld moeten hebben. Sperma kan wel 5-7 dagen overleven, heb je van te voren ook nog seks gehad? Succes met wachten!

4. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Is altijd moeilijk om te zeggen..

Wordt een paar weekjes afwachten!!
    Veel succes :)

Groetjes

5. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Bedankt voor de reacties. Dus er is een kans dat ik misschien te laat ben? We hebben het eigenlijk vannacht gezellig gemaakt. Toen was het vruchtbare slijm helaas ook al weg. ;) We hebben het op dag 11 en 2 dagen daarvoor ook gezellig gemaakt, maar heb toch het idee dat we niet genoeg ons best hebben gedaan...

6. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Verder niemand? Ben zo onzeker. :)

7. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Niemand zal je garantie kunnen geven of het te laat is of niet... Dus afwachten maar!

8. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hey meis ik durf het ook niet te zeggen maar ik weet hoe vervelend het kan zijn die onzekerheid! Je kan alleen maar afwachten, probeer jezelf niet gek te maken, je kan er (als je een vroege eisprong had) er nu niets meer aan doen! Even wachten nog dus... digiknuffel

9. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Sperma kan echt een tijdje overleving. Maak je niet te druk!! Je hebt een paar dagen voor je ei sex gehad en heel vlak na je ei/ tijdens ei-sprong. In de regel zou dit voldoende zijn... Er zijn vrouwen zwanger geraakt in onwaarschijnlijkere gevallen. Don't worry! Xx

10. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Dankjewel, Suus! Het wordt helaas afwachten. :)

@ Beeb: dat geeft me al wat meer geruststelling. :) Ik weet dat sperma een paar dagen kan overleven, maar ik ben bang dat al meer dan de helft dood was en we het niet vaak genoeg hadden gedaan... afwachten maar!

11. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Vaak genoeg zou ik me niet te druk om maken... Hier was het ook met 1 keer seks raak... Net toen ik het compleet niet verwachtte omdat we er voor mijn gevoel ook veel te weinig mee bezig waren geweest!

12. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Dat is waar. Ik hoop dat ik net zoveel geluk heb als jij. :D We zien het wel!

Deel Deze Pagina