Ik denk ook niet dat er een winnaar komt om eerlijk te zijn... Het spel loopt in principe niet op zijn einde, het wordt alleen van de buis gehaald.
ik zou niet weten wie maar word de show van de buis gehaalt?is er al bekent wanneer?en hoe gaat het spel dan verder?
HUH? loopt het op z`n einde? ik dacht dat dat doorging totdat er maar 1 overblijft, dat dat wel jaaaaaaaaaaren zou kunnen gaan duren.. Maar ik hoop dat niemand het wint want ik vind ze geen van allen leuk, maar als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor Jaap.
Dat was in eerste instantie ook de bedoeling, maar omdat Talpa van de buis is gehaald heeft RTL het overgenomen. RTL zendt het uit tot het eind van het jaar, dus dan moeten ze er toch een eind aan breien naar mijn idee. Ik denk dus zoals eerder gezegd dat er niemand wint. Het zou inderdaad goed kunnen dat ze iedereen afkopen ofzo...
Ik denk lieke , ze heeft al zoveel vuil over zich heen gekregen en ze staat nog steeds sterk , als ze zoiets bij die twee tutjes ( nadia en amanda ) hadden gedaan waren ze allang die villa uitgerend ... en die jaap draait helemaal door voordat dat programma over is , wat een idioot is dat , niet normaal
Ik denk zelf ook Brian, omdat hij gewoon een redelijke normale gozer is en er het langst inzit. Of..er is geen winnaar straks, ze laten het doodbloeden of.. er komt een geweldige (anti)climax
ja, ik gun het brian ook het meeste, maar dan wordt het ook amanda haar huis aangezien ze met brian gaat. En dat vind ik zo`n domme doos, ik gun het haar echt niet.
Van mij mag Lieke winnen. Vind haar echt sterk! De rest loopt alleen maar achter elkaar aan en hebben zelf geen mening over iets.
ook ik hoop ook brian die zit er tenslotte het langst in. en volgens mij stopt het alleen aan het einde van jaar als het niet genoeg kijkers heeft