opnieuw proberen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joel, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden

ben er gister achter gekomen dat ik echt geen kindje op de wereld breng
    het was al wel ter sprake maar nu zeker.
    we proberen het voor de 2 de keer maar moet wachten totdat het vruchtzakje eruit is.
    heef tiemander hier nog meer ervaring mee en werd je makkelijk zwanger na de miskraam
    groeten joyce

2. Milla

Milla Niet meer actief

Oh Joel, wat jammer nou!
    Ik heb je eens op het forum gesproken toen je hier nog maar net was (weet je nog?).
    Ik vind het erg rot voor je, maar kan je niet helpen, misschien kun je je vraag beter stellen bij de onderwerpen over miskraam, zie hoofdpagina ergens in het midden.. Heel veel sterkte en hopelijk ben je snel opnieuw zwanger!

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hallo Joel, allereerst heel veel sterkte met je verlies.

Net als Milla al zei, neem eens een kijkje bij het onderwerp Miskraam. Daar vind je meer ervaringen van meiden die in hetzelfde schuitje zitten.

Het is verschillend hoe snel iemand weer zwanger is. De meningen in de medische wereld zijn er sterk over verdeeld over al dan niet meteen weer zwanger worden. De een vindt het geen probleem, de ander adviseert om eerst een menstruatie af te wachten, omdat het risico op een nieuwe miskraam groter zou zijn wanneer je direct weer zwanger wordt na een miskraam.

Ik denk dat het belangrijkste is om hierin gewoon je eigen gevoel te volgen. Het heeft voor jou dan niet zo mogen zijn met deze zwangerschap, maar weet, dat het percentage van meiden die meerdere miskramen op rij krijgen, slechts 1/2 tot 1 procent is. Met andere woorden, het gaat vaker goed dan dat het fout gaat.

4. Kmbly

Kmbly Actief lid

4 jul 2007
    237
    0
    0
    Secretariel medewerker.
    Zuid Holland.
    haai
    ik zit een beetje in het zelfde schuitje indd..
    k heb dan wel een curretage gehad,
    ik wil ook zo snel mogelijk weer zwanger worden.
    ik heb mijn eerste menstruatie afgewacht, ik was het maar 1 dag dus ben gister naar het ziekehuis geweest om bloed te prikken. Dat vind k duidelijker dan al die zwangerschapstesten, je gaat zelf in je hoofd een lijntje maken.
    mijn advies is als jij erachter staat opnieuw zwanger te raken , zou ik het gewoon doen.!

Groetjes KMBLY

5. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

Ik heb ook een mk gehad, wel een vroege alles was er meteen uit. Meteen de maand erop was ik weer zwanger nu iets van 11 weken. Dus dat zegt denk ik niets..

Deel Deze Pagina