Hebben jullie ook zo'n last van een opgeblazen gevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Troeltje, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Poeh poeh, ik had gisteren een vergadering op mijn werk en ik zat me daar toch met buikpijn! Ik moest naar de wc maar dit lukte niet en toen ik eenmaal onderweg naar huis was ontsnapten de luchten mij ( :oops: ) en luchtte dat eigenlijk wel een beetje op! Eenmaal thuis aangekomen ging ik naar het toilet en daarna ebde de buikpijn een beetje weg.

Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik dit ook tegen het einde, maar niet zo vroeg! Dus ik vroeg mij af of meer meiden hier last van hebben en zo ja wat doen jullie eraan?

2. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Ik heb dat ook hoor. Je darmen kunnen opzwellen door bepaalde hormonen die je nu aanmaakt, ook in het begin.

Het is heel vervelend maar er is weinig aan te doen... Vezels eten en veel drinken en een beetje in beweging blijven helpt wel wat.

Hopen dat het snel minder wordt...

Groetjes

3. Niet meer actief

mijn darmen zijn ook behoorlijk overstuur op t mment,als ik op de wc zit is t net of er iemand de kraan openzet(sorry)

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja ik! Soms lijkt het wel alsof er een flinke steen in mijn darmen zit. Dan weer heb ik erge krampen en idd. winderigheid :oops: ...Het bloept en borrelt als een gek. Het gevoel begint ergens bij mijn maag en eindigt onderin...Soms heb ik het gevoel van een ballon die langzaam opgeblazen wordt en dan bedoel ik niet mn buik van de zwangerschap maar echt mn darmen! Heel erg vervelend...Ik heb het advies gekregen om veel water te drinken (maar dat deed ik altijd al) en dadels en gedroogde abrikozen te eten. Verder veel volkoren brood en fruit en groenten...Ik heb ook heel veel last van mn maag, lijkt wel mega geirriteerd...maar heb dan ook net een buikgriep achter de rug. Heb zelfs een middeltje gehaald; Antagel maar da's verder niet voor je darmen...
    Nu had ik altijd al last van mn darmen want ik heb spastische darmen maar sinds ik zwanger ben is het helemaal bal...
    Sterkte meid! Weet wat het is...

5. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    Heb daar ook last van al koet ik zeggen het gaat nu al iets beter....

Deel Deze Pagina