Hallo meiden, ff spuien hoor Ik had van de week dus die kapotte test met zwanger en daarna een negatieve test. Gisteren en vandaag getest en jawel VAGE streepjes Durf het bijna niet te geloven maar ik ben dus denk ik echt zwanger nu... Heel onwerkelijk, maar dan heeft mijn rare lichaam toch de juiste signalen afgegeven. Nu maar hopen dat dit kindje bij ons mag blijven.. als ik precies weet hoever ik ben dan pas ik mijn banner nog ff aan..
o en mijn mannetje komt me zo nog ff halen, ga ik ff bloed prikken voor de zekerheid, duimen jullie voor me?? liefs een zenuwachtig bijna blij meisje
*slaat meteen aan t duimen* Succes meid en dat de bloedtest het maar bevestigd (zal vast wel)! Gefeliciteerd!!!! (naja zeg vergeet ik dat nog bijna!)
dank jullie wel allemaal!!! ik ben net weestte prikken mag vanmiddag om half 5 bellen! Vanavond laat ik het jullie allemaal weten. Pffff zit helemaal te shaken
haha ik zit klaar om half 5!!! kan wel wat goed nieuws gebruiken hihi ik wacht zenuwachtig met je mee haha
moet eerst nog werken en dan mee naar zwemles, maar laat het vanavond zeker nog weten hoor!! Hoe zit het met jou? 10 dagen overtijd?
ik zit in de vage streepjes club hihi heb net met bar afgesproken dat we 06-06-2006 gaan testen mooie datum voor n misschien mooie dag...heb allemaal vage grijzige streepjes vanmorgen leek t iets meer naar t roze maarja als ik dan weer kijk lijkt ie weer grijs haha dusse 06-06-2006 test ik weer hihi ik moet om 5 uur naar t zwemmen hoe laat ga je weer computeren dan? ik wil niks missen hihi
spannend meid ..ik zal voor je duimen , en kom vanavond zeker ff kijken naar de afloop suc6 met w88 knuf asjuh