Welke inbouwvaatwasser?

Discussion in 'De lounge' started by Whabbit, Oct 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    1,253
    24
    38
    Onze huidige vaatwasser heeft definitief de geest gegeven, dus we hebben een nieuwe, volledig geintegreerde vaatwasser nodig!

Aangezien het de tweede vaatwasser is in relatief korte tijd die vervangen moet worden, willen we nu best iets meer neertellen voor kwaliteit en goede garantie.

Graag hoor ik welke vaatwasser (graag niet alleen merk, maar ook typenummer) jullie hebben staan en waar jullie wel of niet tevreden mee zijn.

Verder nieuwsgierig of jullie voorkeur een bestekkorf of -lade is.

2. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Wij hebben een jaar of 4/ 5 geleden een inbouwvaatwasser van Ikea gekocht, en volgens mij is dat een Whirlpool. We zijn er erg tevreden over. Nog nooit problemen mee gehad.
    Daar zit zo'n bestekkorf in, en daar gaat ook mijn voorkeur het meest naar uit. Lijkt me maar onhandig, zo'n besteklade. Maar waarschijnlijk ook een kwestie van wennen.

3. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    hier een whirlpool gehad. nooit meer in huis. na 2 jaar kapot.

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,030
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben een whirpool, deze zat al in de keuken. Wel een paar kleine probleempjes mee gehad qua reparatie.
    Verder wast hij prima schoon....maar door de kleine mankementjes zou ik persoonlijk nooit voor een whirpool kiezen.
    Persoonlijk zou ik kiezen voor een Miele, Bosch of Siemens.
    Zijn toch de betere merken.

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij hebben ook een Whirlpool gehad. Wastte echt pefect schoon. Helaas was dat voor korte duur. Net buiten de garantietermijn begaf ie het.
    Nu hebben we een AEG. Wast wat minder goed schoon, maar doet het totnu toe wel altijd.

Share This Page