hallo dames beyza is bijna 9 weken oud sinds 1 week zit haar gezicht onder de pukkels. het zijn van die hele kleine pukkeltjes op haar wangen ,wenkbrouwen,neus kin en een paar op de oren .Is dit normaal? Kan ik er wat aan doen of gaat het vanzelf over?
Dit heeft Fynn nu ook. Het komt door de hormonen. Tijdens de zwangerschap heeft je baby 'gesnoept' van jouw hormonen. Nu moet ie het ineens zelf aanmaken en in het begin zorgt dat voor een overproductie. En hierdoor ontstaan die pukkels. Gaat vanzelf weer over. Bij Fynn zijn ze ook wit en rood. Als ze erg rood zijn smeer ik er wat Bepanthen op. Maar eigenlijk is dat niet nodig.
hier ook een gepukkeld mannetje hoor. gewoon niets aan doen, dan verstop je het alleen maar. het gaat vanzelf wel weg.
Bij mijn mannetje is het weggegaan, maar sinds een weekje heeft hij weer rode pukkeltjes op zijn kin. En hij is bijna 5 maanden!
Sem heeft er ook even last van gehad en gisteren zat er weer een aantal van die rode pukkeltjes! Misschien dat het wat anders is, gebruik weer van die creme voor schrale wangetjes Dus die gebruik ik nu even niet meer, kan ik zien of het daar aan heeft gelegen?
bij mij dachten ze eerst hormonen,..maar bleek de melk. mustela heeft er een hele goede creme voor, werkt geweldig!speciaal voor baby pukkeltjes www.mustela.com
kan het ook van de warmte komen? Had ik vroeger als baby zelf. ik zat plotseling helemaal onder de rode pukkeltjes.. had mn moeder in paniek de dokter gebeld en toen bleek dat ze het veel te warm in huis had melody had de 1ste paar weken ook wat pukkeltjes, rode en witte, maar die zijn nu allemaal weer verdwenen...
ik ken dit merk wel maar wist niet dat ze ook babyproducten verkochten ik vrees alleen dat ze het in NL niet verkopen (is toch spaans of portugees of zo?)
het is frans..en aangezien de tekst op de verpakking ook in het nederlands is nam ik aan dat het ook in NL te verkrijgen was. jammer, ik gebruik er echt alles van, is heel zacht voor de baby.