Britt is nu 9 maanden en heeft sinds een paar dagen dat ze om een uur of 4 snachts maar heeft besloten niet meer te gaan slapen. Ze ligt dan ook echt te gillen in dr bedje. Dus ff troosten .. speentje geven en weer weg. Zodra ik de deur uit ben begint ze weer opnieuw. Ik heb het vmo volgehouden tot half 6 en toen hebik haar maar een fles gegeven, maar das ook niet echt een oplossing want straks zit ik weer aan de voeding zo smorgens vroeg. Terwijl ze normaal doorsliep tot een uur of 0730. Na die fles slaapt ze nog een half uurtje en dan is het weer mis. Nou zou het verlatingsangst kunnen zijn, maar als ze overdag en savonds dr bedje in gaat is er niets aan de hand en gaat ze zonder mokken slapen. Iemand Tips .. want dit breekt me aardig op kan ik zeggen
hahaha dit herken ik zo goed hier nog zo,n muts die dat doet/deed ik gooi het idd op verlatings angst want als je haar eruit haalt is er niets aan de hand soms zaten wij wel 2 uur voordat mevrouw weer eens besloot om te gaan slapen nu gaat het gelukkig beter met haar en is 30 min genoeg ook leg ik haar als ze het erg bont maakt gewoon in haar campingbedje in de huiskamer en dan slaapt mevrouwtje wel vannacht ging het goed ze is 30 min beneden geweest om 22.30 en heb haar daarna niet meer gehoord ze slaapt zelfs nu nog zo maar eens kijken bij mevrouwtje want dit is ook weer niet de bedoeling sterkte met je meiske en het gaat weer over
Ik hoop het .. haha .. want zo word je ook niet gezelliger. Dus Caitlin kwam ook gewoon midden in de nacht en dan niet meer slapen? Mm .. volhouder wint zeggen ze toch wel is .. Maar het breekt me aardig op. ben nu gewoon al vanaf 0400 uur wakker .. GAAAAP
ja hier zijn we ook al lang wakker met weinig slaap, het is misschien weer een fase hoop ik. sam is ook niet echt lekker dus daar gooi ik het dan maar op. ik heb ook geen idee wat je er aan zou kunnen doen. wachten tot het weer over gaat denk ik.. pfff
Laten we hopen dat het idd een fase is .. want echt leuk vind ik het niet.. Overdag slaapt ze nl onwijs goed en als we haar savonds in bed leggen ook .. maar rond 4 uur is het pet
Kun je haar horen als je zonder babyfoon in bed licht? Dan heb ik misschien wel de tip haha Draai de babyfoon om zodat Britt jullie kan horen slapen hopelijk snurkt 1 van jullie haha want dan is het helemaal super makkelijk. Ze horen je dan toch en hopelijk slaapt ze dan wel. We hebben daan een paar nachten ingebakerd maar als ie dan 's nachts verschoond werd kregen we hem niet meer ingebakerd daar prodesteerde hij om nu hebben we de babyfoon omgedraaid en het probleem is opgelost. Daan slaapt als een wolk
Ik gebruik geen babyfoon. Ze ligt in de kamer naast me en hoor haar heel goed. Had wel een idee geweest jah
Nee ik heb geen babyfoon. Ik woon gelijkvloers en hoor haar prima als ik in de huiskamer ben en ook snachts
haha, nou mijn man snurkt zo, die hoor je dwars door de muur heen. als ik de babyfoon om zou draaien ben ik bang dat de kleine helemaal niet meer slaapt
hahaha ja dat kan ook nog, een lampje aanlaten, wij hebben tegenwoordig een anti-lek flesje met water in zijn bedje liggen en ik moet zeggen na bijna twee jaar slapeloze nachten dat dit het beste werkt (hmmmm) laat achter gekomen nou ja wie weet voor een volgende...... ellen