spatader ( niet in de benen )

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annemarie76, 20 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Laatst voelde ik een bobbeltje op mn schaamlip.. Vond t al zo gek dat t met afvegen/drogen iets pijnlijk was.. Toch maar eens een spiegeltje gepakt en me in een bocht gewurmd om te kijken..
    Niet iets dat meteen herkenbaar was voor mij, maar nadat ik van de week de nieuwsbrief van hallowereld kreeg werd t me duidelijk dat ik een spatadertje op mn schaamlip heb zitten..:(

Ik hoop dat ie na de bevalling weer wegtrekt.. Vind t nou niet iets waar ik zo even mee naar een arts huppel..:)

Ik heb er niet last van, bij gewoon zitten en lopen, ik doe er verder momenteel dus niets tegen..

Zijn er meer meiden die een spatader hebben, niet in de benen?:p

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb het niet gelukkig, maar je hoort het wel vaker.
    Heb je er niet heel erg last van?

Succes met de laatste loodjes!

3. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    Ik heb er ook een mooie zitten 2 zelfs komt door de druk VK raden mij aan iedere dag 1 uur echt plat te liggen en koud te spoelen om bloed toevoer te verbeteren ;) ik vind het echt heel raar eerste keer dat HA zij ja dat is een spatader wist niet dat je ze daar kon hebben.

liefs

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Ik heb het ook helaas. Had het bij mijn vorige zwangerschap ook en toen was ht gelukkig direct na de bevalling weg. Vind het wel vervelend, want soms heb ik er wel last van. Niet echt heel pijnlijk, maar een heel drukkend gevoel.

Deel Deze Pagina