Hoi! Mijn mannetje heeft best veel haar en heeft het vaak in een kuifje. Nu is het zo dat ik de Zwitsalgel gebruik, die blijft een 15 min redelijk goed zitten en daarna zit zn haar gewoon echt niet meer haha.. Wie weet een goede kindvriendelijke gel waarbij zn haar beter in model blijft zitten? Alvast bedankt! MG
piraten gel van de kruitvat... onze zoon (eerste) had ook een hele bos met haar en zwitsal werkte niet dus ben gelijk kindergel gaan gebruiken en kwam piraten gel tegen toen heb ik die genomen en die blijf echt goed zitten het is in ee tube...
Mijn kleine heeft dan wel heel dun haar, maar ook dat blijft niet zitten met die zwitsal gel... ja 1 minuutje ofzo. Nu doe ik er gewoon een beetje zwitsal creme (op t wangetje geloof ik) in en dat zit redelijk lang .
Hm ik denk dat wij dan ook maar eens voor piratengel moeten gaan! Wij gebruikten in het begin idd ook altijd Zwitsal haargel, maar zijn overgestapt op Perfecte Krul van Andrelon, jaja... Maar dat is echt een creme en wil daarnaast eigenlijk ook een gel hebben. Heb ook de 'grote mensen' gel al gebruikt maar dat vind ik niks!