ooohh ik zag deze topic staan en dacht hier moet ik ff reageren! meestal 2 dagen voor me ongie krijg ik 2 puisten maar nu ik denk dat ik er wel 15 op me gezicht heb
hier nog 1 een en al krentebol... gelukkig is het wel minder geworden bij het gebruiken van clinique produkten! heel de douglas staat in mijn kastje maar heb het idee dat het wel een beetje werkt! groetjes Rox
Clinique is een goed merk, iets wat prijziger maar speciaal ontwikkeld voor de gevoelige en allergische huid!
Ojee, ik heb altijd een vettere huid gehad, veel last van puistjes vroeger en nu de laatste 2 jaar heb ik het goed onder controle maar als ik dit lees zie ik het weer somber in. Ben net 1,5 week gestopt maar ja als ik dit lees is het gewoon wachten op...Ach ja, we doen het ergens voor denk ik dan maar
Hai, k ben in februari gestopt met de pil en mn pukkels worden met de maand erger! Lekker die hormonen!
Ja ben nu al een maand of 6 van de pil en ik zit ook onder voor mijn doen. Kreeg normaal maar 1 keer per maand een puist (tijdens de ongi), maar nu heb ik veel meer en vaker puisten! Groet Banjabes
Mijn pukkels verdwijnen zo langzamerhand weer gelukkig..Hopen dat ze niet meer terugkomen..! Ik denk omdat ik mijn gezicht elke avond heel goed reinig.. Liefs mariska
Hoi, Ben 6 maanden al gestopt met de pil,en nu opeens pukkels! jeukende pukkels ,ik weet nog niet of het door het stoppen van de pil komt.. Groetjes Sha
Hoi Sha.. Ik denk dat dat idd door de pil kan komen..want ik ben nu 7 maanden gestopt met de pil..en ik kreeg ze voor 3 weken terug ook..!