Ongelofelijk afgelopen dagen; wat een trappen krijg ik te verduren. Ik schrik me soms kapot Mijn buik golft als een gek en dan dat gedraai in mijn blaas...AU! Tjonge, hij/zij zou het toch wel naar zijn zin hebben? Soms denk ik dat ie al wil "uitbreken"....
hahaha, heerlijk meid! een lekker bewegelijk kindje, lijkt me (ondanks de harde trappen want dat lijkt me niet leuk) beter dan weinig voelen en steeds twijfelen of het wel goed zit. sterkte nog effies de laatste weken
Ja, ik heb t de laatste tijd ook zo erg! De hele dag door zit mevrouwtje te draaien en te stampen. Het lijkt af en toe wel kermis, dan voel ik haar op meerder plaatsen tegelijk. Vooral de kicks links en rechts onder kunnen nogal pijnlijk zijn. Laatst in bed moest ik gewoon mijn buik vasthouden, want ik werd er gewoon een beetje bang van! "Auw, auw, nu ophouden, ja!". Toen heb ik mijn vriend gesommeerd om zijn hand op mijn buik te leggen, want dan word ze altijd heel rustig! Kwam nu wel een keer goed uit Ik vind het aan de ene kant super om haar nu zoveel te voelen, echt heel leuk en beter dan ongerust als je te weinig/niets voelt. Maar af en toe is t toch wel behoorlijk heftig. Ben bang dat zij strax ook best een gekneusde rib kan schoppen over een paar weekjes...
Hi hi, tja, ik vrees dat mij dit ook staat te wachten. Voel m'n kindje nu al vreselijk tekeer gaan. Lijkt soms bijna alsof ie zo dwars door m'n buikwand heen wil trappen! Dan lees ik ook nog dat z'n spierkracht komende week toe gaat nemen. Ben dus ook erg benieuwd hoe het er bij mij aan toe gaat als ik een paar weekjes verder ben.
Hoi Ik begrijp exact wat je bedoelt. Ik heb soms het gevoel dat Prutske wasmachine speelt. Draaien, duwen, buik die golft. Soms grappig maar als ze idd tegen de blaas of tegen de ribben duwen is het iets minder aangenaam. Heb al horen zeggen dat als het babytje in de buik nogal beweeglijk is het eens geboren een rustig babytje is. We shall see Groetjes Veke
Ik ben nog maar 23 weken maar de bewegingen doen echt zeer, pff soms t idee dat ie er via mn keel uitwilt. Hij is ook veel sterker dan mn meiden in beweging zeg haha
Ik krijg het er soms ook letterlijk en figuurlijk benauwd van...haha Het is niet dat hij mij hard schopt, want dat doet hij niet. Maar hij drukt soms heel hard zijn rug en billen tegen mijn buikwand, of hij rekt zich helemaal uit daarbinnen, en dat voelt ook niet echt lekker Ik voel hem dan letterlijk óveral in mijn buik (en dan voel je ook hoe groot hij eigenlijk al is ), en soms zit ik echt van: 'auwwwww, hou op!' Wat iemand hierboven zei, dat baby's die beweeglijk zijn in de buik rustig zijn als ze geboren zijn, dat hoop ik dan maar! Want ik heb juist gelezen dat als ze in de buik veel met hun beentjes maaien, ze dit na de geboorte ook doen.
ik heb al een gekneusde rib gehad,,twas inneens blauw onder mn rechterborst ,,en ik word nu beurs getrapt,,bovenin mn buik in het midden is het vaak rood,en heeft een pijnlijk gevoel ,,tsjah het doet pijn maar vind het hellemaal niet erg hahaha
Dat uitrekken vind ik ook het minst prettige idd, dan voel je idd hoe lang ze zijn ahha appart he! Nadat mn meiden geboren waren, heb ik me serieus afgevraagd of hun ECHT in mn buik zaten, hemel die lengte haha 50cm opgerold van binnen!
nou dames ik wil jullie nog veel succes wensen, ook ik had zo'n drukke kleine in mn buik en dat werd alleen maar erger had op een gegeven moment echt de blauwe plekken aan de buiten kant zitten en op he tlaatst zelfs zo erg dat ze neit meer weg gingen, 1,5 week na mn bevalling zag je ze nog..dus succes