Jahoor dames hier nog 1. Vanaf dat ik gestopt ben met de pil. Mn rug best erg en in mindere mate op mn gezicht en borst. Ik vind het een drama!!!! Heb al echt van alles geprobeerd maar niks helpt... En nu ik zwanger ben lijkt het op mn rug iets minder t worden, maar op mn borst weer erger!! Maarja... ik heb wel een kindje in mn buik
ik zit nou in me tiende week en gisteren toevallig een puistje uitgeknepen vandaag gelijke hele uitslag om dat puistje heen. het zijn dus geen puistjes meer maar allemaal irritante bulletjes. ik heb een zalfje bij de apotheek gehaald kijken of dat werkt!
Poeh...pukkeltjes! Ik heb er ook zoveel op mijn rug en op mijn gezicht (gelukkig) in mindere mate. En het jeukt zo erg! Maar goed...afblijven is het beste he...
en het formaat dan ook!!!!! Ik had altijd rond mijn nod wel pukkeltjes, maar nu zitten er een paar tussen.... Ik was het met zeepvrije wasgel (vanwege make-up wat er niet goed af gaat met alleen water) En verder een lekker voedende creme voor 's nachts. Het lijkt gelukkig al wel iets minder te worden, maar goed we krijgen er iets heel moois voor terug, meiden!
pff het lijkt wel een himalaya gebergte op me borstkast daar heb ik toch al jaren geen last meer van me rug lijkt wel wat minder erg maar me gezicht pff had altijd last van acne .. nu was het na de roacutane kuur bijna weg.. en nu met de zwangerschap is het heftiger dan ooit bah!!
Bij mij wordt het ook steeds erger op mn borst... Voind het echt erg! Mn rug.... ook een beetje op mn gezicht, gelukkig niet zo heel veel. We krijgen er idd iets heel moois voor terug, maar ik baal er wel ontzettend van!!
Benzoyl peroxide... Wondermiddel. Voor het slapen erop smeren, en de volgende ochtend even je gezicht insmeren met een creme. Je krijgt er namelijk wel een droge huid van. Te koop bij de apotheek