pukkels

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Maria0, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Jahoor dames hier nog 1. Vanaf dat ik gestopt ben met de pil. Mn rug best erg en in mindere mate op mn gezicht en borst. Ik vind het een drama!!!! Heb al echt van alles geprobeerd maar niks helpt... En nu ik zwanger ben lijkt het op mn rug iets minder t worden, maar op mn borst weer erger!! Maarja... ik heb wel een kindje in mn buik :D

2. Annej

Annej Lid

27 jul 2009
    53
    0
    0
    Harderwijk
    ik zit nou in me tiende week en gisteren toevallig een puistje uitgeknepen vandaag gelijke hele uitslag om dat puistje heen. het zijn dus geen puistjes meer maar allemaal irritante bulletjes. ik heb een zalfje bij de apotheek gehaald kijken of dat werkt!

3. narcissus

narcissus Actief lid

29 jul 2009
    134
    0
    0
    Ik werk met kinderen
    Ergens in Nederland.
    Poeh...pukkeltjes! Ik heb er ook zoveel op mijn rug en op mijn gezicht (gelukkig) in mindere mate. En het jeukt zo erg!
    Maar goed...afblijven is het beste he...

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb op het moment ook flinke uitbarstingen in mijn gezicht :s

5. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    en het formaat dan ook!!!!!
    Ik had altijd rond mijn nod wel pukkeltjes, maar nu zitten er een paar tussen....
    Ik was het met zeepvrije wasgel (vanwege make-up wat er niet goed af gaat met alleen water) En verder een lekker voedende creme voor 's nachts.
    Het lijkt gelukkig al wel iets minder te worden, maar goed we krijgen er iets heel moois voor terug, meiden!

6. narcissus

narcissus Actief lid

29 jul 2009
    134
    0
    0
    Ik werk met kinderen
    Ergens in Nederland.

Dat is zeer zeker zo!!! :)

7. Mecha

Mecha Niet meer actief

pff het lijkt wel een himalaya gebergte op me borstkast daar heb ik toch al jaren geen last meer van :(
    me rug lijkt wel wat minder erg maar me gezicht pff had altijd last van acne .. nu was het na de roacutane kuur bijna weg.. en nu met de zwangerschap is het heftiger dan ooit bah!!

8. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Bij mij wordt het ook steeds erger op mn borst... Voind het echt erg! Mn rug.... ook een beetje op mn gezicht, gelukkig niet zo heel veel. We krijgen er idd iets heel moois voor terug, maar ik baal er wel ontzettend van!!

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Benzoyl peroxide... Wondermiddel. Voor het slapen erop smeren, en de volgende ochtend even je gezicht insmeren met een creme. Je krijgt er namelijk wel een droge huid van.
    Te koop bij de apotheek :)

Deel Deze Pagina