Hallo allemaal ik ben onlangs gestopt met de pil in mei en heb steeds een regelmatige cylus 28, 26, 26 dus ik ging er vanuit 26 -28. Nou klussen we met condoom omdat wij pas over paar jaartjes zwanger willen worden. ik let heel goed op wanneer we 'vruchtbaar' zijn en 4 dagen voordat ik ongesteld moet worden waren we aan de klus en waren we lekker bezig (sorry voor detail haha) en zei k tegen mijn lief van laat condoom maar zitten ben theoretisch gezien niet vruchtbaar en ga ik niet vanuit maarrr ben dus op dag 26 niet ongesteld geworden en ben het nog niet en zijn dus drie dagen verder. Heb wel steken aan 1 kant maar nog geen ongi te zien.... zou ik nou overtijd zijn of duurt mijn cyclus nu wat langer? Als ik niet ongi word wanneer kan ik dan het beste testen. Als ik wel zwanger blijk te zijn is het heel erg welkom hoor..... Groetjes Sunny
Het kan zijn dat je cyclus gewoon een keertje wat langer is. Je lichaam kan nog wat ontregeld zijn na het stoppen van de pil. Het is daardoor lastig te zeggen of je zwanger zou kunnen zijn. Stel je cyclus is nu wat langer, dan ben je gewoon nog niet ongesteld. Dat betekent alleen ook dat je eisprong later is geweest, dus dan is het dus ook mogelijk dat je rond je eisprong onveilig hebt gevreeƫn en zou je wel zwanger kunnen zijn. Snap je het nog? Als je 2 weken na die keer onveilige sex nog niet ongesteld bent geworden, kan je een test doen. Dit is, omdat je ook zo'n 2 weken na je eisprong normaal gesproken ongesteld zou moeten worden.
Bedankt voor jullie reacties. Vorige week ben ik ziek geweest en ik denk dat mijn lichaam daardoor beetje van slag is. Had de griep. Ik heb wel steeds krampen en vanochtend sliertje rood slijm en nu helemaal niks dus ik hoop dat ongi eraan komt. Ik wacht het rustig af ik denk dat als ik eind deze week nog niet ongesteld ben dat ik dan een testje ga wagen dit omdat ik wel af en toe ongesteldheidskrampen heb.
Zag vanochtend dat ik wat bruine afscheiding op mijn tampon heb, zou het de voorbode voor ongesteld zijn?
dat kan idd wel ik heb het ook 1 cycles gehad 3 dagen over tijd nega testen en toen kreeg ik eerst ook bruine afscheiding later die dag kwam alles doorzetten
nou ongesteldheid is toch doorgebroken met een cyclus van 31 dagen pff :S het valt gelukkig weer mee aan de ene kant toch stiekem jammer haha maar ik weet dat t het beste is om nog even te wachten.