2 vraagjes

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 16 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden

. Nu begreep ik dat bruin bloed bij 1 cyclus hoort en dan dus nog niet een volgende cyclus is begonnen. Maar dat heb ik dus niet. Ik heb sinds vanmorgen lichtroze afscheiding (waterig). Moet ik nu een volgende cyclus gaan tellen?
    En ik zal jullie sinds maandag een templijstje geven om een indruk te krijgen:
    ma 37.4
    di 37
    wo 36.2
    do 36.1
    vandaag 37.
    Ikzelf vind dit nu wel vreemd. Want ik snap wanneer hij daalt dat mijn ongi eraan komt, maar vanmorgen was ie ineens hoog.

Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben dat de temp zo vreemd op en neer gaat?

Liefs, Ingrid

2. music4life

music4life Niet meer actief

hmm ja ik kan alleen maar zeggen dat het idd vreemd is ,,ben je verkouden ofz,mischien grieperig, getempt toen je net uit de douche kwam ,of flinke inspanning gedaan??? of toch zwanger
    mijn temp ging ook omhoog,lijkt op jou lijstje
    in ieder geval heel veel suc6

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je begint pas te tellen als je helderrood bloedverlies hebt, waterige roze afscheiding telt ook nog niet mee.

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16

Ik kan zeggen dat ik niets anders heb gedaan dan normaal. Gewoon op bed nog tempen. Vind het zelf wel apart.

5. music4life

het is idd appart
    volg je gevoel,,als je wilt testen gewoon doen! wacht je nod ff af,en dan testen

6. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ja, ik denk dat ik toch nog eventjes aankijk. Op dit moment geen testen in huis en NOD is naar alle waarschijnlijkheid morgen. Heb wel een vrij regelmatige cyclus (zie onderschrift), maar het is iedere keer weer een verassing haha.

7. music4life

nou in ieder geval heel veel suc6 en hopen op een positieve test he!!!! kus

8. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Thanx! Ik hoop dat het heel snel morgen wordt (en anders dat ik ongi wordt; die onzekerheid is ook niet alles;)

Liefs!

9. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Nu heb ik vanmorgen weer getempt: 37.2:( Ik snap er niets meer van. Van rozeverlies ga ik over op bruinverlies. En superweinig, gisteren maar 3 x over de gehele dag. Verwarring ten top!

10. babylover21

babylover21 Actief lid

3 jul 2009
    135
    0
    0
    Misschien toch even een testje doen??

11. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    En dan nog iets... Ik heb voor dat ik aan de pil ging een symptoom dat wijst op een aankomende ongi. Ik had altijd vlak voor mijn ongi gigantisch last van mijn borsten. Nu, ik ben al 10 maanden van de pil af, heb ik er sinds deze maand ook weer last van. :(
    En misschien is een testje niet zo'n verkeerd idee. Ik denk dat ik nog maar eventjes moet wachten tot na het weekend...

12. babylover21

babylover21 Actief lid

3 jul 2009
    135
    0
    0
    Spannend hoor!! Hou je ons op de hoogte??

13. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi hoi,

Sinds een uurtje of wat iets meer ongikrampjes. Echter nog geen bloed te zien, wel s waar bruine/donkere afscheiding. Waarschijnlijk zal dit tog het begin zijn van een nieuwe ronde:( We wachten gewoon nog even af...

14. babylover21

babylover21 Actief lid

3 jul 2009
    135
    0
    0
    Mmh.. benieuwd wat het gaat doen..

15. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Anders ik wel! Liever gister dan vandaag haha. Heb meer ongikrampjes, nog geen rood te bekennen...

Deel Deze Pagina