De onzekerheid slaat toe....

Discussion in 'Eerste symptomen' started by erlida, Apr 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Had ik eerst het volste vertrouwen in deze zwangerschap,na 2 miskramen,is nu de onzekerheid toegeslagen....Mijn borsten doen geen zeer meer,heb verder totaal geen klachten of kwaaltjes en baal hier ontzettend van....Voel me zo onzeker,bij elk krampje of gevoeltje ren ik naar de wc om te loeren,ook werk in een kroeg waar gewoon gerookt word,ik ben zo bang dat dit alsnog een miskraam veroorzaakt.......Ik heb al 2 prachtige kids en dit is onze laatste poging voor een 3e wonder ik wil het zo graag houden,heb geen bloed of een reden om aan te nemen dat het niet goed zit,maar waarrom maakt het verdwijnen van mijn pijnlijke borsten mij toch zo onzeker?Sorry voor mijn klaagzang maar moest het echt even kwijt,het is best lastig om zwanger en onzeker te zijn als nog niemand ervanaf weet........

2. niki86

niki86 Fanatiek lid

Jan 30, 2010
    3,635
    524
    113
    ik kan je er niet zo goed antwoord op geven want ben zelf ook zo onzeker als de pest. denk de hele dag al: dalijk hoor ik bij die 10% die een miskraam krijgt..! het piekeren heeft eigenlijk geen zin dus we moeten proberen positief te blijven!

3. Mimi85

Mimi85 Actief lid

Jul 13, 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Positief denken meiden!!!
    Zoals vele andere vrouwen had ik nergens last van toen ik zwanger bleek te zijn. Tot op de dag van vandaag,.....geen symptoompje te herkennen...Ja een dikker wordende buik.
    En elke zwangerschap is anders dus het kan dat je nu ineens geen symptomen meer hebt.

Maar vooral positief blijven en niet stressen....totaal niet goed voor de baby.
    En misschien een andere werkplek zoeken ??????? Roken (meeroken) is zo slecht voor je kindje!!

Share This Page