Hallo, Wie weet wat ik kan doen om van die nare lichaamsgeur af te komen. Ik zzweet niet echt ofzo, maar het is een gore lcihaamsgeur. Het lijkt of t onder mijn borsten vandaan naar mijn neus komt, maar ik kan mijn vinger er niet op leggen. groetjes PS"Ik ben 5 weken geleden bevallen en geef borstvoeding
Ik had dat ook toen ik bv gaf, er hing zo'n gore zure melklucht om me heen. Kon douchen wat ik wilde maar het kwam steeds weer terug. Het ging pas weg nadat ik stopte met bv.
Ik had die lucht door mn hormonen die nog van slag waren. Nu gaat het inmiddels stukken beter, geen rare luchtjes meer enzo Maar jeetje wat stonk ik toen zeg bah bah bah kon douchen wat ik wilde maar niets hielp
Een nare geur kan soms weken blijven hangen na een bevalling. Zelf had ik er ook last van en ik rook mezelf gewoon. Maar gek genoeg rook mijn vriend het niet! Vooral door het vloeien vond ik het echt stinken. Helemaal als ik naar de wc was geweest.. dan moest ik na een simpel plasje echt sprayen omdat ik mezelf rook!!!! Vond ik ook zoooooo vies! Ik douchte echt 3x per dag uitgebreid. Dan voelde ik me tenminste weer fris. En dan na te gaan dat in de cultuur van mijn vriend (vietnamees) bevallen vrouwen EEN MAAND niet mogen douchen. JAKKESSSSS!!!Zijn tante heeft hierdoor een fikse ontsteking aan haar hechtingen opgelopen.
Hahahhahada ik ook vette zweetgeur of ik maanden geen water had gezien.. Ik mocht van kv geen deo op ivm bv... maar ik kon t ni3t meer aan... Stonk zo erg nou toch wel na douchen deo op hoor.. en zelfs toen nog zweetlucht... Nu weg gelukkig