ik zit behoorlijk in de stress nu, ik ben 9/10 weken zwanger en ik had net een klein beetje bruine afscheiding. Ik heb het niet eerder gehad en het was niet veel wat normaal wit is was nu lichtbruin. moet ik me voorbereiden op het ergste?
Als het hierbij blijft is er vast niks aan de hand. Lichtbruin dan is het echt van een klein druppeltje oud bloed dat zich vermengd met je afscheiding. Van een klein wondje oid .
Over het algemeen echt geen reden voor paniek! Tijdens vorige zwangerschap veel last van bruinverlies gehad, maar alles was toen ook gewoon goed! Zijn honderd-en-een redenen voor! Maar als je echt onzeker bent gewoon even vk bellen!
Heb ik ook gehad 2dagen en dat was precies rond de dag dat normaal mijn eisprong zou komen.... Niets om je zorgen om te maken
er hoeft geen reden tot zorg te zijn. maar wanneer moet je weer naar de vk? Bij mij begon t ook met enkel wat bruine slijm bij t afvegen na t plassen en de volgende dag een echo en bleek ons kindje wel te zijn overleden, ik was toen 9.4 week en verder geen klachten. Ik wil je niet ongerust maken, dit is mijn verhaal, maar t kan nooit verkeerd zijn om een overleg te hebben met je vk.
Nou gelukkig vandaag gewoon weer witte afscheiding morgen naar de vk die afspraak had ik al staan dus op naar dan
Tja ik snap dat t paniek geeft, maar zolang t bruin is hoef je je echt geen zorgen te maken. Denk zolang je niks van kramp voelt t meestal wel mee valt. Maar ja je wilt gewoon zekerheid en je wilt gewoon geen rood of bruin zien als je zwanger bent. Ik heb t bij beide zwangerschappen gehad in t begin en bij deze rond 15 wk dat t bloed er zo uitliep na t opstaan. Zelfs toen bleek onze Frummel zijn biezen niet te hebben gepakt, t was een stolsel tussen bm en vlies.
Het is vervelend, heb het zelf ook gehad rond 9/10weken, echo was gewoon goed. Heb overigens nu weer wat bruin slijm. Schijnt bij veel vrouwen voor te komen dus er hoeft niets aan de hand te zijn...