Steken in vagina..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Essie28, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Is dit normaal?

Af en toe voel ik echt een felle steek doet echt pijn.

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik heb het ook maar ik loop wel tegen het eind, weet niet of het verschil maakt. Mijn VK zei dat het er bij hoort.

3. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Ik heb het ook sinds een paar dagen. Volgens verloskundige is alles aan het inweken voor de bevalling. Het kunnen ook voorweeën zijn. Kindje van mij gaat binnenkort als het goed is indalen, maar ik zie dat je 25 weken bent, dat is wel wat vroeg om in te dalen of niet?

4. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Mijn vk zei hierover dat de baby mogelijk tegen de baarmoedermond drukt en deze vervolgens in je vagina zakt waardoor zenuwen geïrriteerd raken. Erg vervelend maar geen zorgen dus, bel anders morgen je vk, dan kan ze her uitleggen. Ik heb het ook al weken af en toe en ben nu 29 wkn!

5. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Oke ik heb dinsdag toch een afspraak staan dus dan ga ik het wel even zeggen.
    Ik merk wel dat de baby echt heel laag zit ze schopt echt heel laag betekent dat ze dan is ingedaald?
    Is wel vroeg voor 26 weken of niet..

6. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Dit is ook wat mij vl zei..

7. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Ik heb het ook dus ik denk inderdaad dat het is wat Mira zegt!

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik begrijp wat je bedoelt en heb sinds een aantal dagen ook het gevoel alsof de baby ineens veel lager ligt. Heel gek.
    Soms lijk ik ook gemene trappen naar beneden te krijgen. Het zal ongetwijfeld zijn wat Mira al aangaf. Morgen weer een echo dus dan gaan we het zien.

9. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ook ik heb het wel eens. Wel apart omdat ik nog niet zo lang zwanger ben. Ik voel het dan duidelijk in mijn vagina, achterin en aan de buikzijde. Baarmoeder lijkt mij?

10. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb het ook. Had geen idee wat het was, nu dus wel.. ;).

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dan denk ik dat ze beneden schopt ;) hier had ik dat ook en mijn mannetje lag ook in stuit:D

12. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ow okee ik weet nog niet hoe die kleine van mij ligt maar ze schopt echt keihard daar onderin ook tegen mijn blaas en dan lijkt het alsof er urine uitkomt.
    Ik had de vl trouwens toch even gebeld want smorgens had ik weer steken.
    En ze zei idd wat mira zei, dat is de baarmoedermond die tegen je vagina aandrukt ze had het over groter wordende baarmoeder daarom wordt de baarmoedermond naar beneden gedrukt.
    Pijnlijk!! Als ik ook buikpijn krijg moet ik haar terugbellen.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja bij mijn meiden had ik da ook allemaal niet... Vandaar dat ik bij mij zeker weet dat het van het schoppen was toen.

Ook zo'n vreselijke druk als hij in een stuit ligt... Doet gewoon pijn aan mijn hele onderkant

14. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Aah okee dus als ze eenmaal gedraaid ligt met haar hoofd beneden dan moet je het niet meer zo erg voelen toch?
    Dan hoop ik maar dat ze snel draait haha kan je trouwens voelen hoe ze ligt?
    Ben wel benieuwd eigenlijk.

Deel Deze Pagina