Pukkels

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bossie90, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bossie90

Bossie90 Lid

28 dec 2013
    56
    0
    0
    Ik heb zinds ik zwanger ben mega veel last van pukkels wordt er gek van . Heeft iemand michien tips hier tegen . En mijn haar is ook hopeloos zinds dien

Mvg

2. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Had hier ook heel veel last van afgelopen zwangerschap,..... Werd er gek van maar heb helaas geen gouden tip. Probeer het wel zo veel mogelijk met rust te laten en je huid goed te reinigen voor en na het slapen gaan. Dat werkte voor mijn gevoel wel maar weg ging het niet.
    Misschien wel een geruststelling dat ik er nu weer vanaf ben ;)

3. Bossie90

Bossie90 Lid

28 dec 2013
    56
    0
    0
    Ben nu 12.4 week zwanger dus moet dan nog even . Maar je hoort het wel veel bij vrouwen die zwanger zijn van een meisje . Dus ben benieuwd wat het gaat worden

4. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik heb er ook veel last van nu. Veel op mn rug en sinds kort begint t ook in mn gezicht.
    Qua geslacht wil het niet zoveel zeggen denk ik. Er zijn dames die last van pukkels hebben en bevallen van een jongen. :p

5. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Je gezicht goed reinigen voor en na t slapen gaan met een facewash en daarna cleansing lotion zonder alcohol. Omdat je zwanger bent en huid erg gevoelig is, kan je het beste producten gebruiken voor droge/gevoelige huid zonder alcohol. Ik gebruik de cleansing lotion (roze flesje) en facewash van de kruidvat en sindsdien heb ik weer een gave huid :D

6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Goeie tip! gebruik je ook nacht/dagcreme?

7. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

27 dec 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    De gouden tip heb ik hier op het forum gekregen: Zinkzalf!
    's nachts er op smeren (ja, je staat ernstig voor paal met zo'n witte klodder) Maar na 4 nachten waren mijn pukkels allemaal weg :D

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

nee, daar raken mijn poriën verstopt van. Laat mn huid lkkr ademen :) De cleansing lotion verzorgt en herstelt mn huid goed genoeg. Heb zelfs geen rode plekken of littekens meer op mn huid :)

9. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Geen advies voor pukkels helaas, ik heb er gelukkig geen last van.. Lijkt me echt super vervelend!

Wat is er met je haar dan? Mijn haar is hopeloos futloos geworden door de zwangerschap, maar ik gebruik nu Andrélon verrassend volume shampoo (geen conditioner) en ook van datzelfde merk een volume spray. Daarbij föhn en borstel ik mijn haar ondersteboven. Het is gelukkig wel voller, maar ik heb nooit zoveel moeite hoeven doen!

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hier ook pukkels op me borst, rug, schouders, me gezicht is de laatste dagen ietsje beter geworden. Hier ook gewoon eerst met reinigingsmelk me gezicht en daarna met tonic, voor me borst en rug weet ik het niet. Schaam me wel ook echt kapot als ik een topje aan heb.

Mijn haar is gort droog, geen land meer mee te bezeilen! Gebruik conditioner en masker en voor het fohnen een heat spray, maar het wil gewoon niet helpen. Ik ben van los haar overgegaan naar een vlecht!

Gelukkig is het voor 9 maanden en zijn we daarna weer ons mooie zelf :D!!

11. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb dit ook (ook topic over geopend tijdje geleden)
    Ben inmiddels een aantal weken verder en pukkels zijn niet meer zo heftig als in het begin. Toen had ik vooral op t-zone en hals en borst veel pukkels. Nu nog wel plekjes of soms een bobbeltje maar een echte felrode pukkel krijg ik niet meer. Het is kwestie van hormonen, net als dat je in de puberteit zit. Ik maak m'n gezicht 2x daags schoon en verder kun je weinig doen.
    Overigens dat je een meisje krijgt als je veel pukkels hebt is een fabel!

12. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg ook een meisje en mijn gezicht is sinds 10 weken zwangerschap zo goed als schoon, zegt dus niks.

Ik reinig/verzorg m'n huid elke dag met producten van clinique, voor een droge tot normale huid. Gebruik iig geen producten voor een vette huid want dat haal je ook de beschermlaag van je huid met als gevolg alleen maar meer pukkels!

Deel Deze Pagina