Hoi Allemaal, Ik heb vandaag een zwangerschaps test gedaan en er verscheen een heel licht roze streepje in het T venster. Nu is mijn vraag ben ik zwanger of niet? Ik ben de laatste tijd erg misselijk, maar moet niet overgeven of zo. Ik heb ook last van duizeligheid, en beetje last van buikpijn onder in de buik, en ben heel veel moe. Ik heb nu twee testen gedaan en kreeg bij alle twee de testen een heel licht roze streepje.
hoi,..als je bij de C ook een streepje hebt en bij de T een licht rose streepje (BINNEN DE GOEDE TIJD) mag je er vanuit gaan dat je zwanger bent..dat streepje komt alleen als je hcg in je urine hebt en dat heb je alleen wanneer je zwanger bent. Heb je geen foto? maar in ieder geval voorzichtig gefeliciteerd!
Goedemorgen, Ik heb de testen weg gegooid. Het roze lichte streepje was na 5 min al afleesbaar bij beide testen. Het was wel heel vaag maar het was er wel. Ik snap er zelf niet zo heel veel van want mijn menstruatie is heel erg onregelmatig. Ik heb soms er periode in zitten dat ik zo een half jaar niet ongesteld word. Ik ben toen door verwezen naar de gynocoloog, maar die vertelde dat alles verder bij mij in orde was
Hoi hoi, Dank je wel voor de informatie. Ik denk dat ik rond 9 uur maar naar de drogist ga en een test haal. Word helemaal gek van de zenuwen. De eerste twee testen had ik dus een licht roze streepje, maar vind die testen niet echt fijn. Maar dat zal wel aan mij liggen haha
Als je 2 positieve testen hebt, kan het eigenlijk niet missen hoor! Ik duim voor je dat je digitale test ook positief is .
2 strepen zijn 2 strepen dus is zwanger! ik hoop dat we je snel mogen feleciteren! liefs Shir ps gooi je ze weg ik heb mijn testen (positieve) nog steeds... vind het leuk om te bewaren.
bij de t is test streep de c moet verkleuren, controlestreep. het gaat om 2 streepjes of lees ik het niet goed, want lijkt of je zegt dat je 1 streepje ziet
Heb ook nog al de testen (die van de jongens en die van deze keer) En als je binnen de aangegeven tijd EN n controle streepje EN n "zwanger" streepje hebt dan ben je zwanger hoor. Geen twijfel mogelijk
ik heb ook clearblue digitaal gebruikt en binnen een minuut stond er zwanger op. erg duidelijk, want vorige maand had ik mijn twijfels met de streepjestesten.succes!
Die digitale heeft wel wat meer hcg nodig om positief te testen,iets om in je achterhoofd te houden...als je dus vroeg test of als je later hcg aanmaakt kun je na een nagatieve digitale test later alsnog positief testen