hallo allemaal, ik wil ff mijn verhaal kwijt, ben namelijk op dit moment (vanaf maandag al eigenlijk) helemaal niet te genieten!!! ik zie heel veel dingen niet meer zitten, mopper op mijn lieve man terwijl hij zo'n schat is en dit ook nog begrijpt ook!!! en ik sta voor de klas en heb vandaag op die lieve kindjes ook de hele tijd gemopperd, uit onmacht, ik denk dat ik het allemaal niet meer aankan en reageer het op andere mensen af!!!! het hoeft niet veel te zijn en ík voel me alweer opgejaagd!!! zouden dat nú al de hormonen kunnen zijn, maar het is zo gemakkelijk om deze hiervan de schuld te geven!!! Ik verwijt mijzelf daarnaast nog eens dat ik zo doe want ik zou me eigenlijk de meest gelukkige vrouw van de hele wereld moeten voelen??? wat doe ik er aan??? heeft iemand tips??? ik ga nu ff proberen te relaxen in bad....! bedankt voor het aanhoren van mijn 'gezeur', rachelle
hier nog zo`n mopperpot ..ik kan er ook echt niks aan doen ...alles lijkt erger dan het is en reageer daar dan ook op (niet blij dus) ..hormonen is idd. de reden van het gesjaggo hcg zit in je lichaam en daar reageer je op ..in bad is een hele goeie
Herken het helemaal! Ben ook niet meer zo leuk... Kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor de laatste keer leuk was... (We hebben echt een hele hectische tijd gehad) Alles wat ik zeg komt verkeerd m'n mond uit en alles wat er tegen me gezegd wordt komt verkeerd aan.
Ik ben het al sinds een aantal weken, dus het kan nog vroeger Ik snauw en grauw ook iedereen af, en mopper op iedereen. (mijn ouders vermoedde hierdoor dat ik zwanger ben) Gelukkig gaat mn vriend er niet op in en geeft hij me vaak dan een knuffel en dat helpt toch wel. Die hormonen gieren gewoon door je lichaam en daar kan je echt niks aan doen hoor, en dat zal je omgeving hopelijk ook begrijpen. Veel sterkte!
Ik heb het heeeel af en toe. Dan heb ik het even helemaal gehad en kan van niemand wat verdragen. Voor de rest heb ik eigenlijk vrij weinig last van zwangerschapskwaaltjes! Mijn vriend begrijpt gelukkig heel goed dat als ik overgevoelig reageer dat het door de zwangerschap komt. Ook hij geeft me dan inderdaad gewoon een knuffel en dat helt een hele hoop!
ben bij de verloskundige geweest en blijk ook ijzer tekort (bloedarmoede) te hebben, misschien ga ik me nu snel beter voelen en ben ik wat plezieriger voor de buitenwereld. Met ons kindje gaat alles gelukkig goed, het hartje gehoord en een echo gehad, hij was druk aan het sporten!!!! gr. rachelle
Ik heb er vandaag heel erg last van. Loop alleen maar te huilen, mijn ogen zijn er dik van. Mijn vriend deed een beetje lullig, en ik ben er extra gevoelig voor merk ik. Hij is nu lekker aan het sporten, en heeft daarna een bbq met die groep waar ik ook heen zou gaan. Maar ik zie er niet uit man, ik ga dus maar niet. Ik ga zo maar een pizza eten, daar heb ik wel trek in. Ik was zo boos net, toen hij weg was, dat ik een scheur in een houten stoelpoot heb getrapt (oude stoel, staat niet meer in de woonkamer) en toen ik die pizza had gepakt, wilde de vriezer niet meer dicht (ijsvorming) die heb ik dus dichtgetrapt, waardoor er een stuk afbrak en nu ik dit typ moet ik er eigenlijk om lachen hahaha! Ik heb gewoon echt woede aanvallen. :x :geek: