voetenzak uit de wandelwagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daphne21, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    Vanaf wanneer halen jullie de voetenzak uit de wandelwagen

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.813
    9.319
    113
    Gelderland
    vanochtend gedaan:D

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier ook vanochtend:D

4. Snoetje86

Snoetje86 Lid

27 apr 2009
    76
    0
    0
    Wij van het weekend gedaan :D

5. Sandaaltje

Sandaaltje Actief lid

30 sep 2009
    213
    0
    0
    Amsterdam
    Gisteren, maar twijfelde wel.

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier dit weekend, maar is denk ik wel afhankelijk van de leeftijd van je kindje. Onze dochter is al anderhalf. Bij een frummeltje van een half jaar zou ik hem nog even laten zitten. Hoorde dat het dit weekend ook weer wat frisser zou worden.

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb het gister gedaan...

8. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    heb hem het weekend eruit gehaald.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik wacht nog even tot het echt zo blijft. Het is 's ochtends toch nog wel fris en ik laat hem er liever nog even inzitten. Als het echt warm is, kan ze er ook bovenop zitten

10. mona23

mona23 Niet meer actief

hier al een paar maanden... kleintje paste er niet meer in. Voor de echte kou een skipak aan gehad.

11. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    bij onze wagen kan de bovenkant er afgeritst worden. Hier zit hij 's morgens vroeg vaak nog in de zak en later op de dag rits ik de bovenzijde er af zodat hij er gewoon in zit.

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Vanaf vorige week ;)

13. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    sinds vanmorgen! Ze haalde haar beentjes er zelf al een week uit, dus eigenlijk heeft ze zelf beslist.

14. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik heb de bunker in de buggy zitten deze staat helemaal open maar meneer vindt de warmte aan zijn billen wel lekker! dus dan mag hij natuurlijk lekker nog even blijven zitten op zijn dekje, van het weekend heeft hij zelfs zonder sokjes in het zonnetje gezeten

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier zit ie er nog in
    's ochtends vroeg als ik haar naar de creche moet brengen is het nog erg koud

16. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

van het weekend, ik ga er vaak op uit in de ochtenden en dan is het nog best frisjes maar dan krijgt ze gewoon haar langere winterjas aan..

zag vanmiddag nog iemand met een kindje rond dezelfde leeftijd als de mijne schat ik, maar die had handschoenen,muts,sjaal, winterjas en voetenzak aan :$ sorry maar dat vond ik wel erg overdreven het was heerlijk in het zonnetje..

17. tulip

tulip Niet meer actief

voor kindjes vanaf een jaar ongeveer doe ik hem er alleen in als het onder de 10 graden is.

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou de mijne kunnen zijn. :D hij is namelijk HEEL ERG verkouden. en ik pak hem dan liever nog even goed in. Zeker 's ochtends als ik om half 8 de deur uit ga naar het kdv. al moet ik zeggen dat ik maar 3 keer deze hele winter de wantjes heb aangehad. wat een gepiel!

19. Fransa

Fransa Niet meer actief

Dat is hier de standaard. Kindjes worden hier over de top warm aangekleed. Vorige week was het hier 2 dagen lang zo'n 17 graden. Ik had mn oudste die dagen al zn voorjaarsjas aangedaan naar de oppas maar zag in de stad meerder kindjes die waren aangekleed alsof het rond het vriespunt was... Word in de winter ook altijd raar aangekeken als ik mijn kinderen bijv. de jas open doe (of zelfs uit) als ik in een groot warenhuis aan het winkelen ben.

Hier gaat de voetenzak er op mooie dagen dan ook gewoon uit. Wordt het weer wat kouder, dan zit 'ie er ook zo weer in....

20. marilouise

marilouise Niet meer actief

die van mij heeft s'morgens nog wel zijn muts op heeft net weer oorontsteking gehad en rond ha;f 8 is het echt nog wel fris aangezien ik dan gewoon moet krabben

Deel Deze Pagina