Hier dit weekend, maar is denk ik wel afhankelijk van de leeftijd van je kindje. Onze dochter is al anderhalf. Bij een frummeltje van een half jaar zou ik hem nog even laten zitten. Hoorde dat het dit weekend ook weer wat frisser zou worden.
Ik wacht nog even tot het echt zo blijft. Het is 's ochtends toch nog wel fris en ik laat hem er liever nog even inzitten. Als het echt warm is, kan ze er ook bovenop zitten
bij onze wagen kan de bovenkant er afgeritst worden. Hier zit hij 's morgens vroeg vaak nog in de zak en later op de dag rits ik de bovenzijde er af zodat hij er gewoon in zit.
sinds vanmorgen! Ze haalde haar beentjes er zelf al een week uit, dus eigenlijk heeft ze zelf beslist.
Ik heb de bunker in de buggy zitten deze staat helemaal open maar meneer vindt de warmte aan zijn billen wel lekker! dus dan mag hij natuurlijk lekker nog even blijven zitten op zijn dekje, van het weekend heeft hij zelfs zonder sokjes in het zonnetje gezeten
van het weekend, ik ga er vaak op uit in de ochtenden en dan is het nog best frisjes maar dan krijgt ze gewoon haar langere winterjas aan.. zag vanmiddag nog iemand met een kindje rond dezelfde leeftijd als de mijne schat ik, maar die had handschoenen,muts,sjaal, winterjas en voetenzak aan sorry maar dat vond ik wel erg overdreven het was heerlijk in het zonnetje..
zou de mijne kunnen zijn. hij is namelijk HEEL ERG verkouden. en ik pak hem dan liever nog even goed in. Zeker 's ochtends als ik om half 8 de deur uit ga naar het kdv. al moet ik zeggen dat ik maar 3 keer deze hele winter de wantjes heb aangehad. wat een gepiel!
Dat is hier de standaard. Kindjes worden hier over de top warm aangekleed. Vorige week was het hier 2 dagen lang zo'n 17 graden. Ik had mn oudste die dagen al zn voorjaarsjas aangedaan naar de oppas maar zag in de stad meerder kindjes die waren aangekleed alsof het rond het vriespunt was... Word in de winter ook altijd raar aangekeken als ik mijn kinderen bijv. de jas open doe (of zelfs uit) als ik in een groot warenhuis aan het winkelen ben. Hier gaat de voetenzak er op mooie dagen dan ook gewoon uit. Wordt het weer wat kouder, dan zit 'ie er ook zo weer in....
die van mij heeft s'morgens nog wel zijn muts op heeft net weer oorontsteking gehad en rond ha;f 8 is het echt nog wel fris aangezien ik dan gewoon moet krabben