Snoozzz

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nadia77, Jun 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nadia77

Nadia77 Actief lid

Dec 24, 2007
    286
    0
    0
    Voor Timo (3,5 maand) heb ik de Snoozzz gekocht, hij moet namelijk op zijn zij liggen om plat achterhoofdje te voorkomen en durf dat niet zonder hulpstukken. Heeft iemand ervaring hiermee? En kan ik hem de hele nacht op 1 zij laten slapen (en de andere nacht op de andere zij) of ligt ie te lang in dezelfde houding?

Groetjes
    Nadia

2. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,282
    1,429
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

Mijn zoontje moet ook op zijn zij slapen vanwege een plat achterhoofdje maar wij gebruiken een zijligkussen de babysleeper. Deze kun je gebruiken totdat het kindje zelf kan rollen omdat hij hier niet vast in ligt en dus kan bewegen. Wij laten hem wel altijd in het zijligkussen liggen.

Nu is het zo dat Luca zich sinds twee weken kan omrollen en wij dus ook hebben zitten denken aan de snoozzz. Het zijligkussen gaat nog wel, hij rolt niet maar dat gaat niet lang meer duren. Iets weerhoud me toch om de snoozzz te kopen en dat is omdat hij toch echt vastgemaakt wordt en ik denk dat het voor de ontwikkeling van de baby goed dat hij zich kan bewegen ook in bed.

Ik hoor ook graag hoe de snoozzz bevalt want die kun je gebruiken tot 3 jaar.

Veel liefs
    Nataly

Share This Page