Sinds Noa haar geboorte maken we de flesvoeding aan met barleduc water (vond oma beter). Ik ben me nu eigenlijk af aan het vragen of dit wel nodig is. Hoe maken jullie de flesvoeding?
ik gebruik verschillende soorten..ene keer barleduc, andere keer gewoon spa of eigen merk super de boer..van de week voor het eerst water van dirk van den broek genomen..ook geen problemen mee..dus hangt er vanaf waar ik ben
ik heb de eerste 6 tot 8 maanden met barleduc gedaan. Daarna met gewoon water. Ik woon in een heel heel heel oud huis haha en daar hebben we nog te maken met loden leidingen.. Dus dat vond ik gewoon niet echt prettig de eerste maanden
Ja dat is nou eigenlijk net de vraag...mag het met kraanwater? Wij hebben hier zacht water met heel weinig kalk...
Ahhhh hier in Utrecht komt het water van Barleduc uit de kraan. Water van Barleduc wordt nl. uit dezelfde bron gehaald als het water dat bij ons uit de kraan komt. Ik kook dus ook het water uit de kraan, laat het afkoelen, hup poeder erbij en klaar is Senseemillia. Groetjes
In principe mag het met gewoon kraanwater hoor, ik kook het altijd wel eerst maar goed hier hebben we ook heel hard water en Kylian had last van zijn darmen in het begin. Groetjes anita
Je mag het gewoon van kraanwater maken als je zacht water hebt. Natuurlijk wel eerst koken. Ik heb eerst ook barleduc gebruikt, maar nu gewoon weer kraanwater.
Bij de eerste 2 gebruikte ik ook gekookte Bar Le Duc water. Ik had voor Thomas dan al een voorraadje in huis gehaald. Maar toen gaf mijn kraamverzorgster aan dat gewoon kraanwater net zo goed is. Ik hoefde dat niet eens te koken.... Thomas doet het er goed op. Dus ik ga hier mee door.
Hier ook barleduc, maar ook wel meeneem flesjes spa zonder prik en eigen merk water. Of afgekoeld gekookt water.
Ik voor beide meiden gekookt water en later water uit de kraan zonder te koken, mag ook als je het flesje gelijk gebruikt dus vond ik wel zo handig!
van begin af aan gewoon afgekoeld, gekookt, kraanwater. kraanwater mag je niet gebruiken als je (net als gupsie) loden leidingen hebt, anders kan het echt geen kwaad!