Hoi, Alle spenen zijn knal oranje geworden in de afwasmachine door de spagettisaus... Kan dit kwaad? Weet iemand hoe je dit weer schoon krijgt...Opnieuw wassen helpt niet.. Groetjes Jessica
ditkrijgt je er denk ik nietmeer af hoor hihi want ik heb het ook maar dan van de roovicee en ik kook ze nog steeds uit en het wil er niet meer af......
iem. had een tip gezet onder het keukentips-topic in de lounge. ik geloof met afwasmiddel en koud water? moet je ff checken . succes!
krijg je dr denk ik niet meer helemaal uit. t slijt wel langzaam iets. ik heb t zelfde toen ik mn zoontje de fles gaf direct na zn wortelhapje t geeft overigens niet hoor! ziet er alleen wat minder mooi uit
hihi moest even lachen, dacht misschien voor voetbal toen ik de titel las.. maar denk niet meer dat je het eruit krijgt, mijn lepeltje is oranje verkleurd door wortel van olvarit, heb m laten weken etc, blijft oranje. denk niet dat het kwaad kan..
als dat rode erop zit en je hebt het nog niet gewassen dan kun je het schoonmaken met olijfolie op een stukje keukenrol. Als het eenmaal in het sop is geweest gaat het er niet meer af.... wel handig voor je bakjes in de toekomst : )
misschien een nachtje in een steradent tablet laten? opgelost in water dan he Ja die voor je klapper Ook handig voor vlekken in de was dus altijd handig om in huis te hebben
Ik zie het al voor me ... Hallo Oma heeft u voor mij zo een tablet waar u klapper in gaat? Ik moet even mijn speentjes proberen te reinigen Tis in elkgeval het proberen waard. Het schijnt ook goed tegen vlekjes te zijn in voornamlijk witte kleertjes.
toch kan het zijn dat de speentjes er door schoon worden ik heb ze ook in huis voor aanslag (thee) dat trekt ook in de flesjes en drinkbekers en het gaat er wel mooi mee weg succes met de klappertabletjes
Krijg je er volgens mij niet meer af. Ik heb dat dus ook met de speen van het flesje waar ze altijd rosevise uit drinkt. Is verkleurd en kan doen wat ik wil maar krijg t er niet vanaf. Kan volgens mij geen kwaad
Ok dames hier dan eindelijk DE tip Je verkleurde spenen of lepeltjes in de volle zon leggen en het oranje kleurt eruit.(helaas nu geen zon)