civan is sinds vrijdag nacht grieperig en vannacht was hij weer aan het huilen , naar een paar uur zijn we naar beneden gegaan hebben we hem nog een zetpilletje gegeven, en een min of 10 later d8 k dat civan in slaap was gevallen zijn vader had hem vast, maar die raakte helemaal in paniek k zei wat is er, civan reageerde niet en bleef voorover hangen, hij zei tegen mij roep snel je ouders want volgens mij moeten we naar het ziekenhuis,[we wonen een tijdje bij me ouders in]. ik keek naar civan en zag die ogen weg draaien ik denk shit dit is niet goed. wij naar 112 gebeld wij alles uitgelegd zei die vrouw dit kan door de koorts komen , dat hij stuipjes krijgt was een hele opluchting daarna heeft hij gelukkig nog gedronken, en heeft nog eventjes een glimlach laten zien. en vandaag heeft hij weer fijn gespeeld. wat was dat schrikken vannacht hij heeft vannacht verder nog bij ons in bed gelegen heb hem wel ff een tijdje in de gaten gehouden was zo bang dat het weer zou gebeuren.. ik wou even mijn verhaal met jullie delen, xxx mariska
Tjee, dat is idd schrikken. Wist eigenlijk niet dat koortsstuipen zo konden zijn. Gelukkig alles nu weer in orde met Civan. Fijn dat je je verhaal hier neergezet hebt. Zo heb ik ook weer wat geleerd.
ja ik denk dat het wel handig is om te weten voor andere moeders die dat nog niet wisten , wat er kan gebeuren met koorts
Ik ben dus echt zooo bang voor een koortsstuip he? Ik hoor er zulke enge verhalen over.. Ik hoop dat Elena het niet krijgt.. Gelukkig is het nu goed met Civan..
Schrikken zeg! Lijkt me echt heel erg als femke dat krijgt, volgens mij zou ik helemaal in paniek zijn. Gelukkig gaat het met je kleine weer goed!
Heel eng om mee te maken gelukkig niet bij mijn eigen dochter maar wel op mijn werk (kdv). Jeetje wat is dat een rot gezicht als de ogen rollen en ze zo liggen.
Jakkie zeg. Ik kan me goed indenken dat de schrik er goed in zat Fijn dat het nu weer (wat) beter met je kleintje gaat!
Dat is echt schrikken zeg,ik hoop dat Sophie dat nooit krijgt,lijkt me zo eng! Kan je dan wat doen als ze dat hebben? Groetjes,
en gaven ze ook nog tips, buiten rustig blijven. wat moet je doen doen als je kind een koortsstuip heeft? fijn dat het nu beter gaat, je voelt dan echt je hart in je keel
http://nhg.artsennet.nl/uri/?uri=AMGATE ... 1077037978 Dit heb ik gevonden over een koortsstuip mischien handig om is te lezen groetjes jolanda
Tjee wat schrikken! Geloof dat ik ook helemaal in paniek zou raken. Ergens weet ik wel dat het door de koorts kan komen, maar toch als het je eigen kindje gebeurt schrik je je wezeloos. Gelukkig gaat het weer wat beter met hem.
Dit lijkt me idd heel naar. Ik ben blij dat het weer goed gaat met Civan. Dank je Yofoda! Ik ehb de brief meteen opgeslagen op mijn PC. Toch handig, dit soort info!
met civan gaat het vandaag goed hij heeft vannacht weer lekker geslapen, wel tussen ons in. yofoda: thnx voor die link heb hem bij mijn favorieten gezet!