titel zegt het al. heb de stoel gekocht maar er zat geen gebruiksaanwijzing meer bij heb er een hoes bij gekocht maar weet echt niet hoe ik de gordels erdoor moet doen iemands tipsd?
Nou daar hebben wij ook heel lang mee geworsteld haha, mijn vader heeft het uiteindelijk gedaan, de gordels moet je helemaal los halen, maar hoe of wat precies weet ik ook niet! Succes in elk geval, mij lukte t niet.
Stoeltje in ligstand zetten, Gordeltjes op zo los mogelijke stand zetten, Dan kun je aan de achterkant (daar waar je de gordel van de auto doorheenhaalt) de gordeltjes pakken (bij de wat oudere stoeltjes kun je er zo bij, bij de wat nieuwere stoeltjes moet je eerst een zwart plastic stuk weghalen). Die gordeltjes zitten daar met zn 3-en d.m.v. een ijzer ding aanelkaar, daar kun je de 2 'schouder'gordels loshalen van het ijzertje, Nu door de gaten in het stoeltje trekken en de hoes kan eraf/erom. Duidelijk zo? Anders dat dit kan ik het je niet uitleggen .
dank je wel! het is gelukt en hij staat nu in de auto. maar wat een gedoe zeg nou ja gelukkig hoef ie er niet zo vaak af...