Hoi Hoi weten jullie mischien wat de reden kan zijn dat er geen geluid naar buiten komt dus via de monitor luidsprekers via de koptelefoon horen we wel geluid mar als ik daar de stekker ervan uit haal horen we niks. En ik heb ook al die volume dingetjes nagekeken ze zijn niet gedempt. Kan iemand mij aub helpen zodat we weer gewoon geluid ZONDER de koptelefoon kunnen koren. Alvast bedankt
Hey meid, Check of je standaardapparaat goed staat. Ga naar Configuratiescherm > Spraak, Geluid en geluidsapparaten > Geluiden en audioapparaten Dan krijg je een nieuw schermpje, daarin ga je naar tabblad 'Audio'. Wat heb je bij dat lijstje onder 'Afspelen van geluid' staan? En check ook je instellingen bij 'Geavanceerd', als je daarop klikt kan je in het nieuwe schermpje de soort luidsprekes opgeven. Dan moet jij kiezen voor 'Stereoluidsprekers in beeldscherm'. Weet niet of hij daar al op staat. Laat maar ff weten of dit is gelukt.
Configuratieschrm---> geluiden en audioapparatuur --> Volume ---> Onderaan Luidsprekerinstellingen: Luidsprekers op bureaublad. Edit: staat hierboven al zie ik. Doet ie het niet, heb je dan wel de juiste drivers voor je speakers gedownload?
Zitten er knopjes op je monitor? dit is namelijk bij mij wel het geval, als dat ook zo bij jou is kun je het met die knopjes op je scherm ook regelen..... Ik heb het geluid via de monitor uitstaan, en gebruik mijn boxen via de input voor mijn koptelefoon.....