Inmiddels heb ik aardig wat topics gelezen over de loopfiets. Nu ben ik er inmiddels over uit dat ik voor de 2e verjaardag van mijn dochter de Puky loopfiets wil geven. Welke raden jullie aan? bol.com | PUKY Loopfiets LR M - Rood, Puky | Speelgoed bol.com | PUKY Loopfiets LR 1L- Rood, Puky | Speelgoed
Wij hebben de eerste, maar mijn zoontje is niet heel lang. Nu 95 cm en hij past nog met gemak op de eerste. Hij kreeg m een jaar geleden, toen was hij 85 cm en kon hij net met z'n voetjes bij de grond. Hij heeft er nu nog steeds veel plezier van.
Hangt er vanaf hoe lang je dochter is. De ene is vanaf 85 cm. Die met de grotere wielen vanaf 90 cm. Die met grotere wielen schijnt populairder als ze iets ouder worden, omdat de fiets harder kan.
wij hebben de eerste in rose. We hebben hem nu een jaar en ze gaat als een speer. Genoeg ruimte om te groeien.
mijn zoon heeft de 2de maar vind er niets aan haha hij doet er niets mee. Inmiddels heeft ie een fiets dat vind ie 100x leuker. Mijn zoon is klein en hij vind het eng op de loopfiets
Als ik het zo lees, ga ik, denk ik, voor de 1e variant. Dan kan ze daar nog wel een jaartje of 2 op vooruit en dan kan ze echt fietsen!
Je moet uitgaan van de laagste stand van het zadel en de binnenbeenlengte van je kind met schoenen aan. Wij hadden in eerste instantie een te kleine loopfiets voor onze zoon. Kwam hij echt niet op vooruit. Toen een grotere gekocht en hoppa, daar ging ie. Nummer 2 inmiddels ook. Ook lange jongens, maar niet overdreven.
Wij hebben voor de 1e gekozen (ook voor haar tweede verjaardag) en wat vind ze dat ding geweldig! Als ze net 2 zijn vind ik de grote variant niet zo geschikt, maar ik heb dan ook gewoon een doorsnee kind qua lengte.