hallo allemaal Binnenkort komt sinterklaas/kerst en de verjaardag van m'n dochter eraan, nu ben ik een beetje voor cadeautjes aan t kijken voor als mensen vragen wat ze kunnen kopen voor haar. Nou wil ik ook graag voor leerzaam speelgoed gaan, boekjes enz heb ik al opgeschreven.....iemand nog meer leuke ideeen?
Meisjes van 2-2,5 zijn vaak erg bezig met rollenspel (is ook zeer leerzaam) dus alles wat je thuis hebt, zal waarschijnlijk goed vallen - keuken - serviesje - schoonmaakset - poppen met toebehoren - en deze vind mijn dochter nog altijd geweldig: Lilliputiens | Lilliputiens Omkeerbaar handtasje Liz - deBijenkorf.nl boek ideeën: De koe die een ei legde We gaan op berenjacht Rupsje nooit genoeg Nijntjes Rambamboelie (vaak nog wel 2e hands te krijgen, erg leuk!) Boekjes over zindelijk worden Gouden boekjes (Bij Kiki thuis, Konijntje Woelwater etc) Safari (uitklap / voel boek)
Bij de ikea heb je een stoffen speelgoed boerderij met stoffen diertjes en trekkers...erg leuk...en leerzaam als je er samen rollenspellen mee speelt. Het is iets zonder geluid...dit stimuleert de fantasie! Duplo Enne...wellicht geen speelgoed...maar waar je wel superveel plezier van hebt: loopfietsje!
Oh...lees nu pas dat cadeau ideeën voor anderen moeten zijn?? Dan is een loopfietsje wellicht wat te prijzig