Hoi hoi, Mijn dochtertje is nu 16 maanden en zal dus met Sinterklaas 1.5 jaar zijn. Nu heb ik vanuit mijn werk nog een verlaat kraamkado tegoed en hiervoor wil ik graag een loopfietsje voor uitzoeken. Ik ben weg van het merk puky, deels door de stevigheid etc. Maar ik twijfel nu welke ik wil nemen. Je hebt namelijk de pukylino oor kinderen vanaf 1 jaar of 75 cm en de opvolger daarvan is de Puky wutsch voor kinder die al zelfstandig lopen en daar staat bij leeftijd van 1,5 of 80 cm . Nu is het zo dat mijn dochtertje nog niet loopt. Ze heeft een beetje een achterstand die geheel te verklaren is aan haar heupafwijking. Ze heeft nm heupluxatie en daardoor maand 4,5 en 6 een spreidbroek gehad, toen ze 7 maanden was een maand in traxie gelegen en daarna tot haar bijna elf maanden in het gips gezeten. Daarna tot haar ruim 13 maanden dag en nacht weer een spreidbroek en sinds 3 maanden dus alleen s nahts nog een spreidbroek. Sinds drie maanden kan ze zich pas echt ontwikkelen. Vandaag dat ze nog niet loopt, ze trekt zich wel aan alles op en zet stapjes langs de tafel en overpakken naar een andere tafel etc gaat ook steeds beter, dus de kracht in haar beentjes wordt steeds beter. Ik weet natuurlijk niet wanneer ze zal lopen, maar ik ben een beetje bang dat het misschien zonde is om de pukylino, de kleine variant dus te nemen, aangezien ze dit pas over twee maanden krijgt en ze dan misschien al wel loopt. En dan zal de puky wutsch aantrekkelijker voor haar zijn. Wat zouden jullie doen??? Liefs Sandra
Dan zou ik voor de Wutsch gaan. Die heeft nog steeds 4 wielen en is erg stabiel. Heb niet echt het idee dat het al dan niet zelfstandig lopen een verschil maakt tussen de Wutsch en de Pukylino.
Ik heb mijn zoontje met zijn eerste verjaardag de grote gegeven die wiebelt ook nog een beetje. Hier een groot succes nog steeds. groetjes kim
Mijn dochter heeft de puckylino voor haar eerste verjaardag gehad. Zij is ong 76 cm, loopt nog niet, maar kan nog maar nét met haar voeten bij de grond. Dus voor een meisje van 78 cm zou ik voor de Puckylino gaan, kan ze nog hartstikke lang mee doen!
Wij hebben de wutsch gekregen voor onze dochter. Ze is dus net 1 jaar, ongeveer 78 cm denk ik nu en loopt nog niet. Ze kan er nu dus nog niet echt op, maar weet wel dat ik er straks lang plezier van kan hebben. Uhm ik niet, maar zij natuurlijk
Ik zou voor de grootste gaan. Ik kende ze niet, maar als ik ze bij google naast elkaar zie, zie ik amper verschil. Alleen in de hoogte dus, en aangezien ze over 2 maanden vast bijna 80 cm zal zijn, zou ik daarvoor gaan! Zeker omdat ze wat later loopt, zal ze daar nog best lang plezier van hebben. Leuk ding trouwens!
De keus is gemaakt en het is de puky wutsch geworden. Kan ze langer mee vooruit denk ik. Nu was het nog even een opgave om de kleur te kiezen, haha. Het is uiteindelijk de roze geworden, echt meisje meisje dus!!!