Hallo allemaal, Misschien dat iemand het weet. In mei is onze dochter heel hard gevallen met als gevolg 2 voortanden eruit en een vreselijke dikke lip. Nu blijft haar lip eigenlijk heel dik. Ze heeft zelf aan dat het dikke gedeelte iets gevoeliger is dan de rest van haar lip. Hoop dat het op de foto goed te zien is. Weet iemand toevallig hoe dit komt en of het nog goed komt?
op de middelbare school ooit hard gevallen met de fiets nu ruim 15 jaar later nog steeds een hard stukje in me lip als ik t stukje voel is t ook gevoelig. T is bij mij littekenweefsel wat nooit meer weg gaat maar t is na al die jaren wel minder gevoelig geworden
Kan littekenweefsel zijn, waren de tanden die eruit zijn gekomen wel compleet? Anders zou het ook een afgebroken stukje kunnen zijn. Bij twijfel daarover zou ik het wel even voorleggen aan de huisarts.
mijn zoontje heeft toen hij 2 was een paar keer zijn lip gestoten, er zit bij hem ook een verdikking. ik denk zelf dat dit ook litteken weefstel is. het is wel minder dik geworden in de loop van tijd. maar je ziet het nog wel een beetje.
Zover als ik weet zijn de tanden er compleet uitgevallen. Ze zijn namelijk onder verdoving eruit getrokken. Hingen aan de wortel nog vast. Het zal dan inderdaad littekenweefsel zijn, daar had ik nog niet aan gedacht.
Ja het voelt inderdaad iets harder. Het is op dit moment nog erg gevoelig heeft ze aan. Hopelijk wordt dat ook wat minder.
Het zusje van een klasgenootje van me had dat. Heb dr even opgezocht maar ze heeft het nog steeds.. Vind het overigens zo niet storend ook bij jouw dochter, heel mooi meisje!
Dank je wel Nee wij ook niet hoor. We zijn er al helemaal aan gewend! Ze had alleen aan dat het ze soms zeer doet.