Hallo, Ik heb 2 jaar terug het advies gekregen om pulsatilla te gaan gebruiken voor mijn onregelmatige cyclussen. Dat hielp toen enorm goed. Mijn cyclussen zijn weer enorm onregelmatig en ik zou weer willen starten met de pulsatilla. Nu heb ik nog een potje staan, maar ik heb geen bijsluiter meer. En ik weet niet meer hoe de dosis is. Dus wie heeft de bijsluiter en kan me vertellen wat de dosis is? Het zijn de pulsatilla D6 granules van vsm Groetjes Yvonne
als je even de naam invoert bij google en het woord "bijsluiter" erbij schrijft krijg je vanzelf een hele lijst te zien. Ook ene de je gewoon kunt downloaden. Succes
Heb al veel gegoogled, maar kan alleen de bijsluiter van de druppels vinden en niet die van de granules? Heb jij die van de granules wel kunnen vinden?
Hoeveel moet ik innemen? In eerste instantie kunt u hiervoor de bijsluiter raadplegen. Als u hier niet over beschikt, kunnen we u de volgende richtlijnen geven: Leeftijd tabletten 100 mg druppels granules volwassene 2.................... 10.............. 3 kind 6-12 1-2 ..................... 5-10................2 kind 0-6 1........................ 2-5................. 1 Dit vond ik op de volgende website: Vragen homeopathie.