erfelijk?

Discussion in 'Zwanger worden' started by annika1984, Apr 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annika1984

annika1984 Actief lid

Apr 9, 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo allemaal,

Ik heb gister aan mijn ouders verteld dat ik gestopt ben met de pil. Mijn ouders (vooral mijn vader) waren erg verbaasd! En moesten wel even slikken...
    Ik heb toen met mijn moeder gepraat over hoe haar zwangerschappen zijn verlopen enzo.
    Zei vertelde dat ze in totaal 5 keer zwanger is geweest maar daar 2 kinderen aan over heeft gehouden. Maar elke maand was ze in een keer zwanger. Ook zei ze dat het bij mijn oma ook elke maand in een keer raak was!
    Ik vraag me af of het bij mij dan ook sneller raak zou zijn of zou dat helemaal niks uitmaken?

Groetjes Annika

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hihi...nou weet niet hoe het zit bij mijn oma...

maar mijn moeder heeft 5 kinderen en ze is bij alle 5 in 1 keer zwanger geraakt... ik dus echt niet..ben inmiddels al een jaar bezig..

3. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

mijn moeder heeft er meer dan een jaar over gedaan. en ik was binnen anderhalve maand zwanger

4. Niet meer actief

het is niet erfelijk ofzo denk ik
    bij de een gaat het sneller als bij de ander
    succes meid hopelijk is het bij jou dan ook zo snel raak

5. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Helaas.. Bij mijn moeder en zus was het de 1e x raak.. En wij zijn alweer in de 4e ronde..

6. sizzel

sizzel VIP lid

Mar 26, 2007
    9,547
    0
    0
    Volgens mij is het echt niet erfelijk. Verschilt gewoon per persoon. Hoop dat het bij jullie snel raak is!

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    mijn vader hoefte maar te knippe in zijn vingers mijn moeder was zwanger (bij wijze van spreken dan) ze is in totaal 7 x zwanger geweest en heeft er 5 gezonde dochters aan over gehouden. de eerste kreeg ze toen ze 17 was en met haar 25 had ze dus 5 kinderen inc 2 mk. dus makelijker zwanger raken kan haast niet. bij mijn zus was het ook meteen raak dus naar stoppen met de pil niet meer ongi geworden. ik zelf ben 6md bezig geweest,, dit werd een mk. daarna weer 5 maanden en nu gaat alles goed gelukkig.

8. Angelique79

Jan 22, 2007
    76
    0
    0
    Hallo,
    Bij mijn moeder ging het ook anders zij was binnen 2a3 mnd zwanger en ik heb er een jaar over gedaan en ben nu ook alweer 4 mnd bezig.
    Dus denk ook dat het per persoon anders is en je mannetje is ook anders dan een ander.

Groetjes

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    mijn moeder was telkens snel zwanger, ook mijn zus..
    ik.. 2 jaar later nog niet.

10. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Ook mijn moeder was binnen 2 à 3 maanden zwanger (inmiddels 6 kinderen, eigenlijk 7 maar stierf aan wiegendood). Mijn zus en zusje waren de eerste ronde zwanger.
    Ik zit inmiddels in ronde 9.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik zou het niet weten. Mijn moeder was er zover ik weet niet mee bezig. Dokter had haar verteld dat ze misschien geen kinderen kon krijgen. Ik was gelukkig zeer welkom.

12. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

Mar 2, 2007
    1,623
    0
    0
    mijn moeder had tussen mijn oudste broer en zus een miskraam.
    ik heb een zoontje en ook een miskraam gehad afgelopen keer.

succes

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Heeft er iemand ervaring mee dat het in je schoonfamilie vaak voor is gekomen dat kinderen krijgen jaren op zich laat wachten.
    maar dat het bij je man en jou heel snel raak was of juist niet.

Groetjes Jinky

14. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    1,712
    0
    0
    Dordrecht
    Mijn moeder en zus waren zo zwanger!
    Ik ben pas bezig met de derde ronde, maar wel stik jaloers op me zus die WEER ongewenst zwanger is na een keer pil vergeten.
    Maar goed, mijn tijd komt vast nog wel :)
    Dus het zal wel niet zo zijn.

Share This Page