van wit porseleinen popje naar bruin beertje

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerregnawz, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Haha, ik ga het weer eens proberen dit jaar, maar dan zonder de zon.
    Ik word gewoon niet bruin in de zon, ik verbrand heel snel, vervel en ben weer wit. En aangezien er huidkanker voor komt in de familie ben ik als de dood om te verbranden. Ik smeer me dus goed in en vermijd de zon op zijn heetste uren, dan ben ik meestal wel in de schaduw, wel buiten dus. Een a4 tje is nog gekleurder als wat ik ben.

Ik wil nu gaan kijken hoe ik het met zelfbruiner de kleur goed krijg en bij kan houden zonder dat ik een lampje ben wat steeds bruin wit bruin wit is, en omdat je nu nog niet loopt in t shirts en korte broeken kan ik eventuele foute smeer sessies verhullen ;)

Heel goed scrubben is een tip die ik veel tegen kom. Maar hebben jullie nog tips? Wat doe je bv met je handen? Die worden toch altijd wel een beetje "smerig" ookal was je ze meteen of smeer je ze van te voren in.

Beetje heel ander weer type waar ik nu mee bezig ben hehe ;)

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    sprayen... ?

3. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    maar is dat niet heel duur? :)

4. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Haha ik ben ook zo wit maar dat zelfbruinen durf ik echt niet aan :p veelste bang dat ik inderdaad van die vlekken krijg :p
    Wel een goede tip van je om er nu alvast mee te oefenen die ga ik onthouden.
    Geen tips hier dus maar lees wel even mee.

5. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Je hebt speciale handschoenen die je na gebruik weg kan gooien. Daarmee smeer je het op je hele lijf. Pas op dat je niet oranje wordt. Succes!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Rond de 40 euro geloof ik

Ik heb het nog nooit gedaan hoor. Ik ben wel trots op mijn witte huid :D

7. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Heb het toevallig gisteren gedaan. Inderdaad ook om evt mislukkingen te kunnen verstoppen onder mijn broek.
    Ik doe altijd alleen mijn benen, mijn armen worden wel bruin.
    Heb altijd alleen spierwitte benen.

Ik smeer mijn benen altijd eerst even in met bodylotion. Dan smeert het zich makkelijk vind ik.
    En er de tijd voor nemen en goed smeren, dan gaat het bij mij nooit fout.
    Handen goed wassen met zeep is bij mij altijd voldoende. Heb nooit vlekken op mijn handen.

8. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik dacht al, wat een rare hobbie heb jij maar nu lees ik wat je bedoeld:D
    Ik zou als ik jou was inderdaad een keer sprayen, wordt heel mooi hoor!

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gewoon niet bruin willen worden?

Hier in Azie willen ze juist allemaal witter lijken, je kunt jandorie geen bodylotion meer kopen zonder ingebouwde whitener!

10. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Haha wat grappig zeg!! Zo'n verschil in culturen...
    Ik hoef ook niet perse bruin... Zonnen doe ik nooit! Vind het niet fijn en word ook niet bruin... Alleen ben ik wel wat steviger en dan zijn bruine benen toch iets mooier dan die witte melkflessen... :p ik draag daarom dus ook nooit een korte broek of rokje in de zomer... En dan zou een zelfbruiner misschien toch wel eens een goed idee kunnen zijn.. gewoon heel lichtjes

11. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik gebruik altijd de Nivea bronze zonnebrand factor 30. Hij is ook te koop in hogere factoren, deze werkt bij mij erg goed. Ik word er een stuk sneller bruin van, misschien een idee? Per fles is het 12 euro dacht ik.

12. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik lees mee, ben ook benieuwd wat een goed merk zelfbruiner is.

Deel Deze Pagina