Is dit niks JB MARTIN NAMOUR - Klassieke pumps - Grijs - Zalando.nl En anders Kijk is op google Grijze pumps Dan zie je verschillende sorten en maten grijze pumps
Ik zou zeggen, geen bolero dragen. En zwarte suède hoge pump. Dat zou veel stijlvoller zijn. En ook nog eens erg sexy
Een kennis van mij heeft een leuke schoenenwebshop, superkwaliteit uit oa Italië! Misschien heeft ze wat voor je. Overigens waarom niet iets in de kleur van je jurk? Ik vind dat je daarmee niet de aandacht van de jurk weghaalt, maar juist accentueert... Home page | Bella e Bello
wow, bedankt voor alle reacties. Ik ga voor grijs. Inderdaad is het lastig om exact dezelfde kleur te vinden als het jasje, als het maar een beetje bij elkaar in de buurt komt. Als het even kan omdat het mooi weer is en s'avonds op het feest gooi ik het bolerootje uit... Ik ga over twee weken naar Utrecht, zal dan eens bij de van Haren binnenlopen. Deze heb ik ook gezien bij zalando: vindt ze duur, maar wel errug mooi Mai Piu Senza Hoge hakken - Beige - Zalando.nl Die van Manfield had ik ook gezien! Suede is alleen zo zwaar en winters bij mijn jurkje, maar het is ook het proberen waard.
Ik heb pas bij iemand pumps gezien van S oliver in de kleur van de bolero die zouden er super onder staan.