Hi Dames, Even wat advies nodig. Ik heb blond geverfd haar en een donkerblonde (asblond) uitgroei. Nu liet ik het normaal altijd bij de kapper verven maar wil het toch thuis gaan proberen. Afgelopen donderdag de stoute schoenen aangetrokken en er midden tot licht blond op gedaan. Het verschil is minimaal! Je kunt nog steeds mijn uitgroei zien en de rest is zo goed als hetzelfde gebleven. Nu zit ik dus te twijfelen of ik er dan licht tot zeer lichtblond op moet doen. Een nuance lichter dus. Denken jullie dat dit het beste is? En wat kan er evt. mis gaan?
ik had l'oreal Preference , kleur 8 california licht blond. Maar eigenlijk zie ik daarmee bijna geen verschil. Uitgroei is nog steeds te zien...
ok bedankt! die van de kruidvat. Ga ik dat doen. Kan het dan evt. nog mis gaan of wat is het ergste wat er kan gebeuren?
Ik haal altijd een vrij donkere uitgroei uit mijn haar met nr 111 en dat gaat altijd goed. Gebruik vaak Garnier Belle Color nr. 111 (licht asblond) maar dan moet je wel uitkijken dat je dit niet op reeds geblondeerd haar doet dan wordt het blauwig, echt alleen beperken tot je uitgroei.
Ik kan je adviseren absoluut niet zelf thuis te gaan rommelen met blondeer... Al helemaal niet als je vrij donker haar hebt. En ja je kan je haar echt verpesten ermee en dat krijg je niet meer goed, dan word het alles afknippen tot net achter het dode geblondeerde gedeelte..
nou dat ligt ook wel aan de conditie van je haar hoor,dat is wel een beetje overdreven. heb het eens 2x ontkleurd en ingekleurd met blond en gewoon goed verzorgen na de tijd had nog steeds prachtig haar