Pumps/ hakschoentjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babychica, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babychica

Babychica Lid

18 mrt 2008
    42
    0
    6
    Wie draagt er nog wel eens pumps? Zijn (hoge) hakken geen probleem of lopen jullie echt alleenmaar op platte schoenen?!

Ik moet zeggen dat ik mijn pumps best wel mis en ze dus af en toe op een zitfeestje aantrek!

Wat jullie?

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik draag dus gewone platte schoenen inverband met mijn instabiele rug.
    maar goed is voor iedereen verschillend :)

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ik heb tot de laatste snik (was voor mij al met 32 weken..) op hoge hakken gelopen. Wel af en toe een platje hoor, in de vorm van gympies, maar eigenlijk heb ik altijd een hak, dus ook tijdens de zwangerschap...

Weet niet hoe het bij de tweede zal vergaan, want ik was wel een extreem fit zwangertje...of dat straks weer zo is?

4. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik heb bij vorig jaar (toen ik op knappen stond van de eerste) nog tot het einde op pumps gelopen. Het waren heerlijk schoentjes die niet knelden enzo. Iedereen verklaarde me voor gek, maar ik voelde me er goed bij. Nu heb ik een week op slippers gelopen (tja, vakantie ;) ) en ik weet niet of ik nog wat anders aan ga doen :) . Nee, zonder gekheid; ik trek aan waar ik me goed bij voel en als dat hakken van 8cm zijn :rolleyes: , dan is het zo. Ik heb trouwens ook tot 38 weken gepumpt!

5. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ik heb ook heel lang mn hakken aangehouden of afwisselend met sneakers en slippers

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Juist als je gewend bent om op hakken te lopen, kan het gaan lopen op platte schoenen rugklachten veroorzaken...! Gewoon daarop lopen waar je je prettig bij voelt. Even er rekening mee houden dat je evenwicht verandert maar dat is het dan ook wel.
    Ik zou willen dat ik al mijn prachtige schoenen nog aan zou kunnen.... Ik kan al sinds de 21e week geen gewone schoenen meer aan... van de 21e tot de 32e week gympen, crocs en slippers, van de 32 tot de 37e week alleen nog maar crocs en nu kan ik zelfs die niet meer aan en loop ik op de slippers van mijn man (maat 43)!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik loop nu nog op alles, hakken en plat, slippers, ballarina's. Het maakt me nu (nog) niets uit. Hoop dat ik straks in de winter nog hakken aankan. Vind dat zo mooi onder een spijkerbroek!

8. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tot nu toe draag ik alles van slippers tot pumps :)

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb tot 25 weken ofzo op mijn hoge laarzen gelopen, daarna werd ik te moe..

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Vriendin van mij is ergocoach en die raadde toch wel aan om goede stevige schoenen te dragen voor je bekken en rug en voor je enkels die je hele lichaam nu dragen.

11. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik draag nog heel soms hakken, maar niet als ik lang moet lopen of ff naar de stad ga ofzo..
    soms met boodschappen doen en als ik op visite ga waar de schoenen toch weer uit moeten ;) of idd op zitfeestjes!
    zolang je nergens last van hebt kan je ze gewoon blijven dragen hoor!

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb mezelf verwend met superrmooie schoentjes van geuss omdat ik geen hakken meer aankan maar toch wel sexy shoes wil.

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik kan dankzij mn hielspoor gewoon al niet meer op hakken lopen :cry:
    Tenminste... laat ik t zo zeggen, ik kan geen schoenen vinden die EN hakken hebben EN n zacht voetbed zodat mn hielspoor zich koest houd.
    En daar BAAL ik van!
    Dus loop ik nu idd ook op platte schoenen.

En was nogal n schoenen gek :(

14. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    loop de laatste tijd alleen maar op mijn platte schoentjes , geen hakjes meer voor mij..

15. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik loop ook alleen nog maar op platte schoenen... maar ik zou vooral dat aantrekken waar je echt lekker op loopt. Je zegt al dat je je hakken dan naar zitfeestjes wel aandoet, wat voor mij al een indicatie is dat je niet te lang op hakken volhoudt...: dan zou ik ze dus idd niet te vaak aantrekken: je lijf en gezondheid gaan toch hopelijk voor op je uiterlijk?
    (En bovendien: ik heb zoveel leuke platte schoentjes! Niks mis mee, staan hardstikke elegant. Plat betekent niet per definitie lomp ofzo...

16. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik daarintegen kon na 16 weken mijn hakken niet meer aan....mijn voeten waren een grote vochthoop en ik kreeg last van mijn liezen en van mijn banden...

maar ik mis ze echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg :rolleyes:

17. spotlight

spotlight Actief lid

18 mrt 2008
    437
    0
    0
    Hier hetzelfde. loop al zo lang ik me kan heugen op hakken, maar kreeg al snel last van mijn banden. Heb een een paar leuke ballerina's aangeschaft

18. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik wilde dat ik uberhaupt nog schoenen aankon! Alleen nog een paar klitteband slippers en verder pas ik niets meer.
    Als het kon had ik echt nog op mn pumps gelopen. Man wat mis ik mn schoenen!

19. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Heb ergens gelezen dat hakken dragen goed is voor een zwangere vrouw mits ze minder dan 5 cm hoog zijn (een kleine hak dus)! Ik draag nog graag mijn hakken (min 5 cm) maar met dit warme weer draag ik steeds slippers... ik vrees dat tegen dat het weer het weer toelaat ik niet meer in mijn schoenen pas :(

20. Isabel69

Isabel69 Lid

27 apr 2007
    67
    0
    6
    Vrouw
    Omdat ik mijn pumps niet meer aankon met het warme weer, heb ik Birkenstock schoenen gekocht. Vrij dure schoenen. Helaas kreeg ik door het feit dat ze geen hakken hebben onwijze rugpijn. Afgelopen zaterdag klittenband-slippers met een hak gekocht (niet zo hoog als wat ik normaal gewend ben) in de uitverkoop en deze zitten prima!
    Ik heb heel lang gezocht naar schoenen die en een hak hebben en een goed, breed voetenbed. Die zijn nauwelijks te krijgen :(

Deel Deze Pagina