Ben net gebeld, 9 eicellen en 9 bevrucht! Dus daar zijn we heeeeel blij mee 4 zijn er al gelijk ingevroren. Vroeg me na het telefoontje af: zijn dit dan de beste of is dit willekeurig? De vorige keer had ik 6 bevruchtingen en werd er pas op dag 5 gekeken welke teruggeplaatst werd en welke de diepvries in gingen ❄️⛄️ Donderdag TP: dan plaatsen ze de beste terug of wellicht twee als deze zich gelijk ontwikkelen. Het fijne in DD is dat je zelf best veel inspraak hebt. Verder heb ik eigenlijk weinig last, houd wel wat vocht vast dus blijf goed drinken
Wat fijn zeg, heerlijk dat je cryo's hebt. Volgens mij plaatsen ze de beste terug en worden de andere (ook goede) ingevroren.
Wauw! Goeie score!!! En altijd ervan uitgaan dat de allerbeste straks lekker in jouw buik zit. Voor een maand of 9.
Wat goed!! Schijnbaar waren ze al ver genoeg gedeeld om in te vriezen Mag je in DD altijd kiezen hoeveel je terugkrijgt? Toi toi toi voor donderdag!
Vanmorgen een hele mooie 5BB blastocyst teruggeplaatst gekregen! De andere 4 liepen beduidend achter dus vandaar 1 teruggeplaatst. Morgen vraag ik hoeveel er van die 4 nog ingevroren worden. Ik had de arts verkeerd begrepen zaterdag, er waren wel 20 follikels maar 9 eicellen. Nu begrijp ik ook wel dat ik nog zoveel vocht vast houd.. Buik is best dik en borsten zijn voller Ben ook echt misselijk vandaag.. Dus ik kruip onder de wol
Rustig aan 27! Je kunt zeker nog last houden van je medicatie en punctie. De tp opzich is niet belastend. Hoop dat er nog cryo's overblijven