Hallo allemaal, ben opzoek naar ervaringen naar de dames met pco en die toch iui hebben gedaan. Hoe ging dit? Sloeg clomid aan of moest er iets anders aan te pas komen? Heb ervaringen genoeg helaas maar dat is met TESE icsi etc. Bedankt voor jullie moeite alvast
Ik heb eerst Clomid gebruikt, maar ik reageerde er heel wisselend op en ben er op een gegeven moment resistent voor geworden. Daarna overgestapt op Menopur-injecties, dat ging prima. Helaas niet met behulp van IUI blijvend zwanger geworden, maar we hadden ook een verminderde zaadkwaliteit en een bevruchtingsprobleem (zo bleek later tijdens de 1e IVF). Succes!
Ik heb gister de tweede iui gehad. Nooit clomid gebruikt, gelijk gonalF gespoten. Ik vind het prima te doen. het is soms even regelen qua follikelmeting en werk maar dat is eigenlijk het enige vervelende.
De een heeft meer last van de bijwerkingen dan de ander. Bij de een slaat het goed aan en bij de ander niet. Dus dat is allemaal afwachten. Hopelijk gaat het bij jou allemaal voorspoedig en is het goed te doen. Ik zou het gewoon proberen. Succes!
Bij mij werkt clomid wel. Wij zijn nu bezig met ronde 2 100mg. Nu afwachten of gelukt is. Ander half week. Enige bij werking ontzettend moe.
Wij hebben IUI gedaan! Ik ben echter zeer moeilijk te stimuleren. Clomid werkte niet, uiteindelijk dankzij LEO operatie en de combinatie van MEnopur en Puregon toch eisprong gekregen. Op 8 maanden tijd maar 2 keer eisprong en IUI gehad maar toch zwanger geraakt van de tweede