Ben net terug van de punctie en het is mij echt ontzettend meegevallen. Misschien dat de pijn nog komt? Ze hebben er ook maar twee hoeven aanprikken dus ja... Het was echt nog geen minuut werk. De verdoving vond ik het meest pijnlijk eigenlijk.
Gelukkig maar Poema! Panter, ik zie dat jij weer een TP hebt gehad.. Hopelijk gaat dit hem dan worden! Ik duim voor je!
@panter: helaas hebben ze maar 1 eitje gevonden. Dus nu heel hard duimen dat die bevrucht wordt... Het wordt wel heel spannend met maar een eitje hoor.... Pfffff. Zaterdag hoor immer en als het goed gegaan is is ook gelijk de terugplaatsing.
Hier precies hetzelfde als Panter 13 follikels en kan maar kleine beetjes lopen. Sinds gisteravond merk ik voor het eerst dat het iets beter gaat. Vrijdag precies een week geleden Punctie gehad.
Wel fijn dat bij de meeste is mee gevallen. Hier toch een pijnlijke punctie achter de rug. Weet niet of het scheelt of je minder of meer hebt dat het dan meer pijn doet?
Hoi poema, Ik weet niet of je nog weet wie ik ben? Ik heb ook een dochtertje van bijna 4 en we zijn tegelijk begonnen met de IVF. Ik heb ook vandaag de punctie gehad pffff ik vond het wel heftig hoor. Jij zit toch ook in het Erasmus ?
Heb denk ook veel geluk gehad. In het ziekenhuis had ik nog wel een paar goede krampen. Thuis zag ik mijn bedje en dat vond ik prima! Misschien heb ik de volgende keer wel veel last, hoop het niet.
De dag van de punctie zelf heb ik wel (nadat we eindelijk thuiskwamen na een hele dag ziekenhuis) lekker de hele avond op de bank gelegen met vriendlief die ook een Tese had gehad. Ik stond de dag erna bij een concert van Red hot chili peppers! Het is dat het in Nijmegen was en ik daar woon anders was ik ook niet gegaan en ben ook niet veel gaan springen/dansen maar het was te doen. Al zit je op zon moment toch liever thuis denk ik. Het is net hoe belangrijk je de presentatie vind anders zou ik hem wat later doen!
@ panter: Thank, hopleijkmhelpt het duimendraaien!!! @flower: ja Tuurlijk ken ik je nog" spannend! Wanneer hoor jij meer? En hoeveel eitjes?
Ik heb een punctie gehad zonder pijnstillers of narcose. Heb 2 dagen last gehad, maar niet zo dat ik op bed moest liggen. Vooral savonds kreeg ik meer pijn. Bukken kon ik beter niet doen. Succes!
sugarblossom, Ik denk dat wij precies gelijk lopen . Ik heb morgen een week geleden ook mn punctie gehad(een HEL!!!) en maandag mijn tp gehad. Nu in de ochtend en avond 2x utro. Erg gevoelige ⊙⊙ en nu een wat weeïg ik-moet-ongi-worden gevoel. Ook ik kan nu pas weer een beetje op pad. Bij mij hebben ze 18 eitjes gevonden en ik heb niets van de verdoving gemerkt en heb dus vreselijke pijn moeten doorstaan. Als het resultaat er straks maar gewoon eindelijk is!! Mijn eerste punctie was ook al niet om over naar huis te schrijven en had toen hyperstimulatie. Doe daarom nu ook extra rustig aan. Succes met je tp Poema!!
Ja, ik hoor zaterdag tussen 10 en 11 of er bevruchting heeft plaatsgevonden en als dit zo is wordt het diezelfde dag ergens na 13.30 uur teruggeplaatst... Moet dus nog even twee dagen door zien te komen. Pfffffft....
Hey meiden, @Poema zit jij ook in het erasmus? Ze hebben 11 eitjes gevonden, zaterdag rond 10 uur wordt ik gebeld of er een bevruchting plaats heeft gevonden en daarna volgt meteen de terugplaatsing. @Tat 76 mijn punctie was ook geen pretje, lig nu nog steeds plat, lopen gaat nog moeilijk en het toiletbezoek is echt niet fijn, krijg dan ontzettende krampen, hoop dat het wat minder gaat worden de komende dagen. Voor jou ook spannend zeg!!! Lekker al een emmy in je buik, kan niet wachten tot het bij mij ook zo ver is.Heb je ook nog een cryo over? Hoe voel je je verder? Liefs flower ( ik ben trouwens geen 27 hoor 31 jaartjes jong
Hoi flower! Spannend dus zaterdag te horen hoeveel bevruchting je hebt! Voel me vandaag voor het eerst pas echt ok. Ook even de deur uit geweest en gelopen dat ging echt goed. Weet alleen niet of ik het red om 8 uur achter elkaar aan een stuk te werken al. Die krampen bij het toiletbezoek herken ik ook ja, die worden uiteindelijk ook minder hoor. Nu alleen maar "last" van de utro Spannend, je eerste ivf. Hoop dat zaterdag de tp wordt voor jullie!! Ze hebben bij mij 18 eitjes gevonden en bij mijn tp waren er 16 bevrucht. Hoeveel er uiteindelijk worden ingevroren horen we per brief over een paar weken.
@flower nee ik zit in Utrecht. Bevruchting en eventuele terugplaatsing in het UMC. Wat een mooie score heb je! Ben stiekem wel jaloers hoor. Ik word ook zaterdag tussen 10 en 11 gebeld. We zitten dus in dezelfde spanning!!! Gied om te weten dat er nog ergens iemand dit op hetzelfde moment doormaakt! Ik duim voor je!