Punctie - de day after...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by poema, Nov 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Iikh wow wat een goed nieuws al zeg!!!! Nu allemaal lekker flink door delen, wat krijg je dat trouwens snel te horen.

Geniet lekker van dit mooie nieuws!! We gaan allemaal voor roze hoor deze maand!!!!!

2. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik schok eigenlijk wel een beetje, van de 27 maar 9 bevrucht. Das maar 1/3. Maarja snap ook waarom andere zkhs het niet doen, want die overige zouden nog kunnen, alleen is dat nog niet te zien.

Nu lekker nog 48 goed doordelen en mijn voorkeur 2 retour maandag. Ik duim voor jullie voor een goede plakbeebs vanmiddag!

Laat het maar een mooie roze kerst maand worden.

Weten jullie al of en wanneer jullie een echo krijgen na een positest? Ben benieuwd hoelaang daar tussen zit, tussen positest en echo??

3. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Emmie zit lekker warm in mijn buikje, van de 11 eitjes zijn er 8 bevrucht, net een 8 cellige topper teruggeplaatst. Was zo bijzonder ben helemaal in de wolken.

Poema hoe is het bij jou gegaan?

4. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Ha flower, goed zeg! En dus ook nog wat voor de vriezer, dat is wel fijn. Ja hier eentje van 7 cellen (was tussen de tijd van het bellen en de tp nog een cel bijgekomen!) teruggeplaatst. De laborant zei dat hij ook al wilde clusteren en dat dat een goed teken was. Dus nu inderdaad op het wachtbankje... spannend hè?! En zo leuk dat we gelijk opgaan!

5. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Flower, hoe voel jij je vandaag, iets lekkerder?
    Ik hoop van wel voor je.

@hier, ik begin me vandaag beroerder te voelen, waaraan dacht jij dat je misschien overstim had?

X

6. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    @llkh ik heb een enorme opgezette buik en met inspanning wordt het alleen maar erger, echt heel vervelend tijdens de terugplaatsing zag de gyno ook dat mijn eierstokken behoorlijk opgezet zijn, dus was niet gek dat het zeer deed. Oh en plassen is echt verschrikkelijk de gyno vertelde dat dat komt omdat de eierstokken bij een volle blaas vastzitten en als je dan gaat plassen vallen ze dus letterlijk naar beneden en dat voel je. Advies gyno is veel rust nemen en naar je lichaam luisteren, temperatuur bijhouden en veel drinken. wat voel jij precies dan???
    Morgen ook jou tp , spannend kom je gezellig ook bij ons op het wachtbankje!!!

@ Poema hoe gaat het met je ?Super dat je zo,n mooie emmy terug hebt gekregen, nu lekker goed innestelen!!!

Hier een apart gevoel, moest gister eg wennen aan het idee dat er misschien wel een kleine mini mensje in mijn buik groeit, durfde al bijna niet te niezen hahaha, ik ben zoooooooo aan het aftellen en heb ook besloten dat ik op dag 10 ga testen, langer hou ik echt niet vol hoor..... Hoe gaan jullie dat doen?? wachten jullie echt tot de aangeven dag ??

Liefs Flower

7. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hey,

Ja hier morgen ook als alles goed gaat. Als het er niet goed uitziet wilt de gyn het risico niet nemen.
    Ik heb ook een hele opgezette dikke buik, mijn ribben en borstkast doen ook gewoon pijn. Vanmiddag ook steken gehad in de borst, nu gelukkig weer weg. Heb het ook benauwd/kortademiger. Weinig trek in eten, althand kleine beetjes steeds, want ik zit heel heel snel vol. Mij buik doet ook pijn. En het weinige trek gaat gepaart met en raar soort misselijkheid, en zurige oprispingen. Dat plassen en dat pijnlijke klinkt ook erg bekent.

Ik drink al wel veel, moet van zkh nu naast water en limo ook melk, cupasoup, en dikke vruchtensappen drinken.

Me rug en schouders voelen ook niet heel erg prettig.

Was dit jouw eerste tp? ik had het ook na me eerste tp zo raar dat er een minnie you in de maak in je buik rond dwarrelt.

Volgens de punctie kunnen wij de 14e testen. Ik hoop het iig tot dan vol te houden. Weet niet hoelang het duurt voordst de pregnyl van woensdag uit me lichaam is. Aan de andere kant hebben we dat weekend heel heel erg druk met schoonfamilie afspraken, en wil niet dat andere het eerder weten dan mijn moeder. En we moeten het proberen stil te houden tot de kerst en als iedereen weet van de ivf, is dat wat lastiger... Tips??

8. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    LLhk heeeeeeeel veel succes vanmiddag, ik hoop dat de pijn wat minder is geworden en dat ze gewoon kunnen terugplaatsen!!

Laat je nog even weten hoe het is geweest.

Denk aan je!!

Liefs flower

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    Llkj, hoop ook dat je tp hebt (gehad) en geen overstimulatie!!
    Ik had haar (van os) met de tp én punctie trouwens. Voor haar waren er geen bijzonderheden en is de punctie geslaagd. Feit dat ik jankend en gillend daar lag is een bijzaak blijkbaar :(

Poema en flower ook goed broeden op jullie prachtige emmy :)

10. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    @ Tat ja vreselijk he de punctie, hoop het echt nooit meer mee moeten te maken, hoop echt dat die 8 emmys goed zijn om in te vriezen en beter nog dat het gewoon meteen raak is!!!!!!! Op welke wachtdag zit jij nu ??? Wanneer kan je testen ?

11. flower 27

flower 27 Bekend lid

May 28, 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    @Sugar hoe gaat het met jou?? Je eerste week zit er al op, heerlijk zeg , wanneer ga je testen? Hou jij echt de 15 dg aan ??? Gaat mij echt niet lukken ik ga 10 dg na tp testen..

12. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Hey meiden,

Mijn eierstokken zagen er mooi en rustig uit.
    Voelde me vandaag echt veel beterder dan gisteren.
    Van de 27 zijn er totaal 20 bevrucht:D en 2 8-cellige teruggeplaatst. Dus hopelijk blijvdn ze lekker plakken.
    Hoeveel er de vriezer ingaan horen we nog.

Deze week rustigaan doen en veel drinken.

Xx

13. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ps van doc van os herft gezegd pas te testen 14d na tp... Dus 2 weken spannend

14. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    We gaan voor het laatste "meteen raak" :D

Had op vrijdag 23e punctie, dus vrijdag as mag ik officieel testen. Zkh houdt echter flinke slag om de arm en zegt pas 10 dec (=14dagen na tp)
    Weet ook echt niet hoe ik voel. Kan nog steeds 2 kanten op. Heb vannacht geen oog dichtgedaan, dus ben zó moe. Heb op vorige week na geen ongi krampen gehad ofzo, dus ik weet het echt niet. In ander clubje hebben meiden 6 dagen na tp al getest....dat durf ik hiervoor. Nou ja, durf het wel, maat geeft zo weinig zekerheid eigenlijk ;)

15. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    Wow mooie score uiteindelijk nog llkj!! Wij krijgen het ook per brief te horen!
    Rustig aan en echt veel drinken om het vocht af te drijven!

16. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    mijn opgezwolle buik is vandaag ook echt minder dan gisteren.
    Moest ook naast water en thee andere stoffen drinken, zoals yoghurt drinks, cupasoupjes en vruchtensappen.
    Nou ja allemaal gezond dus doen we dat ook, en het heeft iig vandaag geholpen.

Ik ben nu dus ook lekker verkouden aan het worden, de arts en verpleegkundige zeiden al dat dat niet erg is en dan kan komen door de totale narcose & de hormoonbehandelingen.
    Dat de last van mijn maag & buik dus ook darmen kunnen zijn, want die zijn met de narcose zijn platgelegd en moeten weer opgang komen.

al met al, drink ik lekker door, wel minder koffie(vandaag nog geen).

17. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    zo ja zeg, die hormonen doen genoeg met je stoelgang ;)
    Rustig aan meis!

18. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik ben dus ook nu echt aangestoken door me man, kon er ook nog wel bij.

Snothoofd en soepogen. Blegch...

Ik moet eigenlijk studeren, maar dat wordt op deze manier toch wel heel erg moeilijk.
    Maak me gelijk zorgenof dit geen kwaad kan voor de emmys!

De dagen gaan hier nu ook al traag voorbij.

Ik vraag me af hoekang het duurt voordat de pregnyl 10.000 uit je lijf is. Weten jullie dat??
    Ik had wel ergens gelezen dat de innseteling tussen de 3-5 dagen na tp is, dus dat zou voor mij do-za zijn.

Had ik nu maar da luikje in me buik om te spieken of het er allemaal nog goed zit:p

19. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    Lig al een uur wakker...niet alleen omdat ik zo'n keelpijn heb en lig te snotteren maar ook omdat ik gisteravond een licht positieve test in handen had!! Ben er nog lang niet, maar zo dichtbij zijn we nog nooit geweest :) maandag 2 weken na tp en dan bloedtest via zkh. Spannend!!!!

20. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

Sep 4, 2012
    1,417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Nog een keer hier gefeliciteerd!

Share This Page