Punctie erg meegevallen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Audrey, Jun 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Audrey

Audrey Actief lid

Nov 9, 2006
    175
    0
    0
    Randstad
    Dag dames, zaterdag de punctie gehad (ik was diegene die niet wist hoe ik het beste naar huis kon gaan, toen auto gehuurd).

Het is me reuze meegevallen. Ik ben een ontzettende aansteller, lage pijngrens, maar het ging best. Daarna wat slapjes, en moe de hele dag, maar verder niets. Ik dacht om deze meevallende ervaring te melden voor het geval er later vrouwen zijn die een beetje geruststelling zoeken. Okee, het is voor iedereen anders, maar het is echt een van die dingen waarbij het wachten erger is dan het doen.

Resultaat niet denderend, maar had ik ook niet verwacht met de beschadiging die ik opgelopen heb van de cyste. Tien eitjes, waarvan een twijfelgeval, vijf goed bevrucht, en drie helaas te goed bevrucht.

Ik had op meer gehoopt ivm cryo, maar niets aan te doen.
    Nogmaals bedankt voor jullie belangstelling.

PS, ben ik nou zo moe van de Pregnyl? - de zere borsten vind ik logisch, maar ik ben echt bekaf.

2. Niet meer actief

hoi meid
    fijn zeg dat het je meegevallen is
    en jammer dat er niet al te veel eitjes bevrucht zijn
    maar wie weet heb je er niet meer nodig
    wanneeer is de tp?
    succes meid
    hopelijk test je over 2 weken positief
    :D :D

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Fijn dat het mee valt, hopelijk gaat de rest ook zo meevallen!

4. Audrey

Audrey Actief lid

Nov 9, 2006
    175
    0
    0
    Randstad
    Dinsdagmiddag de TP. Gek genoeg ben ik nu meer ontspannen. Waar ik het bangst voor was, was dat er een natuurlijke eisprong zou zijn voor de punctie. Nu ben ik op een gezonde manier wat fatalistisch - gaat het goed, dan gaat het goed. Zo niet, dan zien we wat we dan doen.

Ik denk dat het ook wel klopt, wat in onze voorlichtingsinfo staat - twee drukke weken, en twee spannende weken, omdat je nu niets meer kan doen. Ik ga HEEL VEEL leuke, afleidende dingen doen, om niet te kunnen malen. Herkennen veel van jullie natuurlijk.

Groetjes, A

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat het je is meegevallen.
    Een spontane eisprong kan niet hoor...dus daar hoefde je echt niet bang voor te zijn.
    Ik begrijp alleen TE GOED BEVRUCHT niet....
    Heb heel wat IVF ervaring maar hier heb ik nog nooit van gehoord..ben zeer benieuwd.
    Morgen de tp, spannend!
    Succes

6. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Zijn ze dan niet te fanatiek (en dus te ver) gaan delen? In dat geval kunnen ze ook niet teruggeplaatst worden.

@Audrey: ik was ook heel moe door de Pregnyl en had door Pregnyl ook allerlei 'zwangerschapskwaaltjes'.
    Succes met de terugplaatsing morgen! En idd een heel goed idee, om veel leuke dingen te gaan doen voor afleiding de komende weken.

7. Audrey

Audrey Actief lid

Nov 9, 2006
    175
    0
    0
    Randstad
    Hoi (voel me erg schuldig dat ik op m'n werk hier inlog... maar dit houdt je zo bezig, dus doe ik het toch)

Toen ik belde en hoorde dat drie te goed waren, ging ik er vanuit dat het eitjes waren waar twee zaadcellen binnen waren - morgen even vragen. Had zelf niet gedacht aan te ver gaan delen zoals Babsie zegt.

Share This Page