Heftige eisprong door pregnyl??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door beginneling24, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hallo dames,

Even een klein vraagje van mijn kant.
    Zaterdagavond heb ik pregnyl gespoten, vandaag had ik de inseminatie (IUI), en vanmiddag kreeg ik ineens enorme buikpijn. Ze hadden ook gezegd dat ws mijn eisprong vandaag zou komen.. Normaal gesproken voel ik mijn eisprong niet, dus was even benieuwd of het aan de pregnyl kan liggen..!! Of dat het een reactie op de inseminatie kan zijn??

2. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ha beginneling!
    Kan allebei. Ik heb altijd wat last van de Pregnyl. Het begint bij mij meestal al enkele uren na de Pregnyl met buikpijn en dat neemt af naarmat de NOD eraankomt. Vervolgens is de eerste menstruatiedag bij mij fors pijnlijker dan zonder Pregnyl.
    Maar de laatste IUI was de IUI minder zachtzinnig dan anders en daar heb ik ook wel pijn van gehad. Het ligt er een beetje aan hoe soepel het spuitje erin ging, maar volgens mij is het ook een kwestie van geluk of pech. Helaas reageert werkelijk iedereen anders op de hormonen en op de 'behandeling' zelf. En iedere maand kan het weer anders zijn. Tijdens deze behandelingen is je lichaam je de meest onbetrouwbare vriendin!

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Sinds ik in de mmm zit en Pregnyl spuit voel ik m zeker!
    Ik heb een aantal keren overgegeven op t moment van de IUI, en ik kon mijn broek niet dicht doen van de pijn.
    En in mijn normale cyclus voel ik de eisprong minimaal.

Dus t kan zeker.............

4. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Ik heb afgelopen keer voor het eerst pregnyl gespoten en had vlak na mijn IUI ook erg last van mijn eisprong. Bij mij sprongen er alleen 2 eitjes dus dat kan ook gevoeliger zijn daardoor. Hoeveel eitjes waren er bij jou? Het duurde ong. 1 dag en daarna had ik geen last meer.
    Ik wens je veel geluk deze ronde!

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi allemaal,

Bedankt voor de reacties. De 1e dag van mijn ongi heb ik meestal heel erge buikpijn. Soms voel ik helemaal niets. Raar lichaam heb ik he!! haha!! Maare, het wordt nu minder, dus het zal morgen wel over zijn. Bij mij is er maar 1 eitje gesprongen.. heb ook niet zoveel op voorraad.. Dus ben allang blij dat er niet teveel waren.. hihi!!

Iedereen heel erg veel succes met alles!!

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

In oktober iui gehad en daar vreselijke pijn gehad na de iui door de pregnyl. 3 dagen buikpijn en een grieperig gevoel tot aan mijn menstrauatie. Dosis was niet genoeg waardoor er andere eiblaasjes doorgroeide. 5 cystes dus! Wel een eisprong gehad.

In dec 2de iui. Totaal geen last gehad. 2 eitjes, dubbele dosis pregnyl. Bij mij lag het daar dus aan.

Deel Deze Pagina