Hallo allemaal ik ben een vrouw van 42 jaar en na een jaar proberen zwanger te worden gaan we aankomende Maandag het Icsi Traject in. Uit mijn vorige huwelijk heb ik Twee gezonde kinderen een Zoon van 20 en een dochter van 14. mijn huidige man heeft nog geen kinderen en nu Willen we Graag een gezamelijk Kindje. Ik Zou Graag ervaringen Willen uitwisselen ik vind het erg spannend allemaal en geen Idee wat er allemaal op ons af gaat komen. Ik woon sinds Twee jaar in Duitsland Stuttgart en ga Dus ook hier naar een kliniek. Wie begint nu ook met Icsi of heeft daar ervaring mee?
Hoi Danielle, Ik heb ervaring met ICSI en een heel lief zoontje! nu ga ik voor cryo's. Ik heb woensdag als hij goed ontdooid een terugplaatsing. Start je maandag met het korte traject. Of het lange? Succes!
Ik heb zelf 1 ICSI behandeling gehad in Dusseldorf. Als je concrete vragen hebt dan wil ik die graag voor je beantwoorden. Waarom gaan jullie ICSI doen? Wij waren op ICSI aangewezen vanwege het slechte zaad van mijn man.
hallo Ninge mijn cyclus is regelmatig zodra mijn ong begint en dat is vermoedelijk maandag omdat het bij mij regelmatig is. begint ik met injekties zei de arts eerst 150 merional 4 dagen en vanaf de vijfde dag ook nog cetrotide dat zijn ook injecties en dan nog een injectie ovitrelle en dan als het allemaal goed verloopt de punctie. Maandag krijg ik een heel plan en de injecties ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en dan hopen dat ik genoeg folikkelen heb. ik weet ook helemaal niet wat normaal is voor iemand van 42 hoeveel enz ik probeer zo veel mogenlijk op internet te lezen ook over het gebruik van de injecties spannend allemaal. Appeltje dank jij ook voor je reactie beide bedankt. Wij gaan voor icsi omdat het zaad van mijn man ook slecht is dus daarom geen ivf. Appeltje hoe is die behandeling bij jou verlopen hoeveel folikkelen had jij hoe was de punctie bij jou? Succes Ninge ik hoop dat het goed gaat woensdag Appeltje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik heb 150 eenheden Gonal f gespoten om te stimuleren en net als jij Cetrotide als remmer. Bij mij waren er 8 eicellen gevonden waaruit 1 dag-5-embryo is ontstaan. Deze zit nu nog steeds in mijn buik Het aantal zegt dus niet altijd wat. De punctie is bij mij onder narcose uitgevoerd dus daar heb ik niks van meegekregen. Het is me ook 100% meegevallen en ik zou het zo weer doen. Word bij jou de punctie ook onder narcose uitgevoerd?
Ik vond het heel erg meevallen. Het vervelendste is steeds op en neer naar het ziekenhuis voor echo's. De injecties wen je snel genoeg aan. Ik zette ze voor het ontbijt terwijl ik op de waterkoker wachtte, heb je er de rest van de dag geen omkijken meer naar. De punctie kreeg ik met pijnstillers en een morfineroesje. De eerste keer goed te doen, de 2e keer wat pijnlijker, maar het absoluut waard en ze kunnen het in 10-20 minuten Max. Ik zou het zo weer doen! Succes!