Vandaag heerlijk wezen lunchen met mijn manneke, even wij saampjes genieten van dit wonder. Onze dochter weet nog van niks en dat houden er zo lang mogelijk zo. Ik ga zeer zeker mijn best doen om pas op 14 april de test te doen. Succes iedereen en ik houd jullie op de hoogte hoe ik me voel.
Wat leuk zeg . Ik heb nog iets voor je bij zwangerschappagina zit ook mmmclub dames die gestart zijn met ivf mart kom ook daar mee Gezelig kletsen
Spannend hoor Rainbow! Ik moet ook nog even wachten voor ik mag testen. Laten we samen duimen. Vele handen maken immers licht werk.
Hoi, Wanneer heb jij je terugplaatsing gehad. Ik zal zeker ook voor jou duimen. Dat wachten valt zeer zeker niet mee, het kriebelt zo.
Mijn terugplaatsing was al even geleden: de 22e. Geen punctie deze keer, want het ging om een cryo. Als ik nog niet ongesteld ben ga ik maandag of dinsdag een test doen, maar ik durf nog niet zo goed.
Hoi, Dat wachten op, is toch altijd zo erg. Ik denk ook dat je beter tot maandag kan wachten, zeker om teleurstelling te ver komen. Weet je man al dat je wilt gaan testen, misschien helpt het als hij erbij is. Succes!
We hebben het er nog niet echt over gehad wanneer. Maar hij zal zeker in de buurt willen zijn. Hij weet trouwens al zeker dat het raak is, zegt hij. Ik durf niet meer zo zeker te zijn. We gaan het merken. (En misschien dat zijn moeder al een mening heeft als we haar zaterdag zien - die voelt dat soort dingen feilloos aan. Dat is ook geen wetenschap, maar het is soms zo bemoedigend als zij dingen al lijkt te weten.) Hebben jullie al afspraken gemaakt over testen?
Hoi, Mijn man zou heel erg graag willen dat ik echt wacht op de bloedtest en geen test haal, maar hij weet ook dat ik heel erg ongeduldig ben. Ik snap hem wel, zeker zijn is beter dan die twijfel iedere keer met die testen. Maar ja wacht maar al die dagen, best lang hoor. Hij werkt 40 uur, dus erbij zijn kan hij helaas nooit. Tenzij ik in het weekend test in de ochtend. Maar dat is voor deze poging te vroeg. Ik ga mijn best doen om te wachten en veel met jullie kletsten om het van mij af te praten.
Jeetje, wat een grote topic is dit geworden, ik ga het zo meteen rustig lezen. bedankt voor de tip. Hier blijf ik uiteraard ook nog
Jij werkt minder of niet, begrijp ik? Is het voor jou geen optie om voor zijn werk te testen? Wij werken allebei fulltime, en kunnen voor het werk een paar minuutjes uittrekken. Als het dan een keer raak is zal het dan wel raar zijn om vervolgens gewoon brood te smeren en vertrekken, maar het kan wel samen.
Hoi, Ja, zeg dat wel. "Goedemorgen schat, even testen en dan boterham, kus en weer naar het werk😉" Ik werk ook 32uur. Alleen alle ochtenden en twee keer in de middag vrij. maar ik herinner mij, dat hij die week middagdienst heeft, dus hij kan er nu wel bij zijn. Al is mij dochter er dan ook, die wijsneus is ook altijd vroeg op. Ach ja, ik vind wel een oplossing.
Hopelijk heb je snel een positieve test. Hoe ga je om met de spanning? Vind het met iui al lastig namelijk. Misschien een stomme vraag, maar hoezo hebben jullie gekozen voor lang protocol ipv kort protocol? Omdat je 3 eicellen had uiteindelijk. Ik heb hier vaak gelezen dat dan juist een kort protocol beter zou werken, maar ik ben natuurlijk geen dokter, dus ben gewoon benieuwd.
Hoi, We hebben het er wel over gehad en uiteindelijk besloten lang protocol te doen. Normaal gesproken reageer ik eigenlijk best goed hier op, al de andere keren hebben we het ook zo gedaan, dus ik dacht waarom veranderen. Omgaan met spanning, dat doe ik nu heel erg slecht. De eerste twee maanden toen alles nog moest beginnen, had ik het gevoel van, ach het komt wel goed. Dit gaan we ff weer doen en als het niet lukt zien we dan wel weer. Maar nu da tik echt begonnen ben, ben ik toch best wel bang geworden, wat als het nu niet lukt, hoe voel ik mij dan. Mijn man en ik praten veel, dat is fijn en hij weet hoe ik mij voel. Zelf nu ik je schrijf voel ik de kriebels. Gelukkig heb ik druk weekend en dat begint al vanmiddag, dus piekeren zo meteen kan ik niet meer... Dus zo nu even babbelen is toch best fijn.
Ik kan me goed voorstellen dat de spanning hoog is na zes ivf behandelingen, zeker in de tweede wachtweek. Mag ik je nog wat anders vragen? Ik heb vanmorgen gebeld naar Tilburg wat de wachttijd is voor een intake-gesprek (op het moment dat hun de doorverwijzing + dossier ontvangen); dit was nu 5 weken zeiden ze. Ik vraag me af.. en dan.. na het intakegesprek? Duurt het dan weer weken voordat je een tweede gesprek krijgt?
Tuurlijk mag je alles vragen, Bij ons ging het best snel. Eind Januari was ik op gesprek en omdat ik de lange protocol heb gehad, moest ik eerst aan de pil. Dus het hangt eigenlijk af wanneer je voor het laatste ongi bent geworden. Ik was net paas ongesteld geworden en moest toen nog een maand wachten, dan aan de pil. Zodoende pas in maart begonnen
Dat valt inderdaad wel mee. Alleen intake gesprek duurt dan effe lang die 5 weken. zou best kunnen dat ik korte protocol moet gezien het feit dat ik al veel spuit met iui voor 1 of 2 eitjes. Mijn amh is nog niet gemeten, dat wil ik nog laten bepalen.. ben wel bang dat ie te laag is eigenlijk. Is die bij jou goed of weet je niet?